Forskjellen på Emmaljunga?

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Ja - hva er forskjellen på Emmaljunga Edge Duo, Viking, Super Nitro og Nitro City? Jeg liker uansett s-understellet. Men lurte på hva fordkjellen er ellers?

Det lurer jeg litt på også! Sitter å vipper mellom edge duo og mondial de lux og lurer på om det er noe store forskjeller på de. Understell skal jeg ha classic chrome da jeg personlig synes det er finest og passer oss best :)

Jeg lurer på om den lille forskjellen er at den ene har en sånn bitteliten solskjerm i "hetta" på vognen mens den andre ikke har det? Og, så er visst designet litt mer fancy på den ene. Her endte jeg opp med en Edge duo som det var kampanje på og "slapp unna" med 8300kr :D

I bagdelen på Edge duo kan man flippe opp ryggen litt slik at baby kan sitte/ligge. Kjekt om mini er så nysgjerrig som Jr var og man ikke vil bytte til sportsvogn delen enda.

På Edge duo kan man også snu sportsvogn delen begge veier. Har også vuggefunksjon.

Forskjellen på mondial deluxe og Edge duo er at mondial vognen er mer eksklusiv og har et større understell/større hjul. Den er dermed også noen cm høyere.

City cross og super nitro har lav vekt og bagdelen er mindre enn til duo og mondial versjonene.

Super viking kan "utvides" til søsken vogn (opptil 40 kg)

Det er det jeg sånn kjapt kommer på og summerer opp med etter å ha lest på sidene til Emmaljunga

Back
Topp