Forskjellen på ebay.com, .no og. .co.uk?

Bruker298kfa

Elsker forumet
Hvor lønner det seg og handle når?

Det er jo bare navnet som er likt.

Og er heeeeeelt helt ulike varer på de ulike sidene.
Lest her inne mange bare bruker .no fordi da får de alt i norske priser.

Men synes ikke det er så vanskelig å handle på .com og finne prisen i norske kroner her
http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16

Com har mest utvalg synes jeg da.

Liker best .no fordi det ikke kommer så inni hampen mye drit opp når man søker.. Finner jeg ikke det jeg er ute etter der bruker jeg .com.
Føler at .no er mer som en nettbutikk mens .com ofte blir et sirkus og kaos.

Ja jeg har bare brukt .com...
Hvis det er et problem at prisen er oppgitt i dollar, ja da lurer jeg nesten på hvordan de i det hele tatt greier å slå på pc-en:P

LittleMonkeys skrev:
Liker best .no fordi det ikke kommer så inni hampen mye drit opp når man søker.. Finner jeg ikke det jeg er ute etter der bruker jeg .com.
Føler at .no er mer som en nettbutikk mens .com ofte blir et sirkus og kaos.

Ja er mye dritt der ja:P
Har ikke prøvd .no, men regner med det er litt stivere priser der og?

Sidene er i bunn og grunn akkurat samme sida, men ebay.com tar i hovedsak for seg auksjoner fra USA, men også fra hele verden forøvrig. ebay.co.uk er britisk viser gjerne britiske annonser i hovedsak.
ebay.no er en norsk variant, som viser norske priser o.l., men annonsene er likevel hentet fra ebay.com, ebay.co.uk, etc.

Største forskjellen er at .com oppgir prisene i amerikanske dollar, .co.uk i britiske pund og .no i norske kroner. Er ingen forskjell på sidene sånn sett. Du får opp stort sett det samme når du søker på .com og .co.uk. Får vel opp litt mer på .com, men jeg klarer meg utmerket med utvalget på .co.uk, er mer enn nok å tråle gjennom der. .no bruker jeg aldri. Det er ikke noe problem å finne ut hva dollar blir i norske kroner men syns det er greiest med pund, da 1 pund er _ca_ 10 kroner. Kommer helt an på kursen seff men man har iallefall et utgangspunkt der og slipper å regne ut eller innom en valutakalkulator.

Største forskjellen er at .com oppgir prisene i amerikanske dollar, .co.uk i britiske pund og .no i norske kroner. Er ingen forskjell på sidene sånn sett. Du får opp stort sett det samme når du søker på .com og .co.uk. Får vel opp litt mer på .com, men jeg klarer meg utmerket med utvalget på .co.uk, er mer enn nok å tråle gjennom der. .no bruker jeg aldri. Det er ikke noe problem å finne ut hva dollar blir i norske kroner men syns det er greiest med pund, da 1 pund er _ca_ 10 kroner. Kommer helt an på kursen seff men man har iallefall et utgangspunkt der og slipper å regne ut eller innom en valutakalkulator.

giggsy skrev:

Jeg har alltid oppe denne valutakalkulatoren i en annen fane, fort gjort å finne ut hva det koster i norske kroner da

Finn - Valutakalkulator

Back
Topp