Er det noen som har en liste? 
Nyprisen på 3 er ganske heftig sammenlignet med brukt på 2..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Litt lengre rygg på nr 3. 42 cm på 2 og 46 cm på 3 om jeg husker riktigEr det noen som har en liste?
Er det forskjell på hjula og demping?Litt lengre rygg på nr 3. 42 cm på 2 og 46 cm på 3 om jeg husker riktig
Nå har jeg ikke vært borti smile 3, MEN jeg solgte en Bugaboo fox og kjøpte smile 2 istede. Angrer så sykt. Hele vognen rister og er et mareritt å kjøre på noe annet enn asfalt nettopp pga dårlig demping. Er lufthjul, men føler ikke det hjelper. Hadde holdt meg til Bugaboo om du harEr det forskjell på hjula og demping?
Har en Buffalo nå og savner litt bedre demping men orker ikke harde plasthjul.. triller på asfalt og grusveier.
Litt usikker, har ikke hatt de selv. Men de har ikke plasthjul, det er lufthjul på deEr det forskjell på hjula og demping?
Har en Buffalo nå og savner litt bedre demping men orker ikke harde plasthjul.. triller på asfalt og grusveier.
Er nettopp det jeg er redd for..Nå har jeg ikke vært borti smile 3, MEN jeg solgte en Bugaboo fox og kjøpte smile 2 istede. Angrer så sykt. Hele vognen rister og er et mareritt å kjøre på noe annet enn asfalt nettopp pga dårlig demping. Er lufthjul, men føler ikke det hjelper. Hadde holdt meg til Bugaboo om du har![]()
Jeg vurderer nå å selge den vi har og heller kjøpe emmaljunga nxt. Egentlig vil jeg ha Bugaboo igjen, men det er uaktuelt siden jeg kjøpte den ny og solgte den et halvt år etterEr nettopp det jeg er redd for..
Sukk. Vogn er vanskelig ass.
Er det ingen andre modeller som kan være aktuelle? For all del, mulig smile 3 er mye bedre da.Veldig glad i mountain buggy, men den er jo kun forovervendt..Jeg vurderer nå å selge den vi har og heller kjøpe emmaljunga nxt. Egentlig vil jeg ha Bugaboo igjen, men det er uaktuelt siden jeg kjøpte den ny og solgte den et halvt år etterEr det ingen andre modeller som kan være aktuelle? For all del, mulig smile 3 er mye bedre da.
Du får dra til en forhandler å sjekke hvordan du syns vognen er, så finne en som selger 2 på Finn og sammenligne. Det er ikke enkelt det der..Veldig glad i mountain buggy, men den er jo kun forovervendt..
3 - veldig fornøyd! Men: Syns dempingen på grus kunne vært bedre.