Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal fortelle deg det når jeg vet det, om ca 4 uker
Enig med økonomien, pluss at forholdet mellom foreldrene er godt![]()
Signerer denneat foreldrene har det bra sammen er utrolig viktig ellers blir det ustabilt både for nr en og nr to!
Du det er en super aldersforskjell, så om det blir slik, ikke stressVi vil ha 4 barn!!!
Men har hverken tid eller råd til å få nr 2 ennå!
Jeg må gjøre meg ferdig med studiene og få en jobb først, slik at jeg kan få betalt permisjon neste gang. OG når vi skal ha flere må vi kjøpe et større sted å bo, så da må økonomien være litt sterkere![]()
Enn så lenge nyter jeg å ha bare ett barn, Hermine er så liten ennå så jeg stresser ikke. Men tanken på at innen jeg er ferdig med studiene, fått meg en jobb og gått gravid er nok Hermine minimum 3.5-4 år DET stresser meg litt for vil ikke ha FOR langt mellomrom mellom barna heller![]()
Vi vil ha 4 barn!!!
Men har hverken tid eller råd til å få nr 2 ennå!
Jeg må gjøre meg ferdig med studiene og få en jobb først, slik at jeg kan få betalt permisjon neste gang. OG når vi skal ha flere må vi kjøpe et større sted å bo, så da må økonomien være litt sterkere![]()
Enn så lenge nyter jeg å ha bare ett barn, Hermine er så liten ennå så jeg stresser ikke. Men tanken på at innen jeg er ferdig med studiene, fått meg en jobb og gått gravid er nok Hermine minimum 3.5-4 år DET stresser meg litt for vil ikke ha FOR langt mellomrom mellom barna heller![]()
Er 3.5 år mellom meg og broren min, og vi har aldri gjort annet enn å krangle og lekt veldig lite sammen som barnDet er 4 år mellom meg og broren minhan er eldst
og det fungerte fint det! Vi krangla innimellom, men det hadde vi nok gjort om det var ett eller 4 år mellom
og så passet han meg mye etter hvert som vi ble eldre, og det tenker jeg må ha vært praktisk for foreldrene våres
det var ofte bare snakk om at de var og handlet eller på et møte osv, men da slapp de ihvertfall å skaffe b.vakt
![]()
hihi, har du helt glemt kolikken til Emmeth nå da?Hos oss var det en stor forskjell og gå fra 1-2! Førstemann var blid som ei sol og sov hele natta fra hu var 5 uker gammel og gråt sjeldent, mens andremann var stikk motsatt. Plaget av KISS/KIDD fra hu var 3 dager gammel og gråt 20 timer i døgnet til hu var 17 mnder gammel. Sov kun 2 timer i døgnet til hu var 2 1/2 år og begynte og få vallergan, MEN var jo ikke hennes feil at hu hadde låsninger. Tror det kommer veldig ann på personligheten til barnetMan veit ikke hvordan det blir før barnet har kommet
Fra nr 2-3 var det omtrent ingen endring og gikk som en drøm
![]()
hihi, har du helt glemt kolikken til Emmeth nå da?![]()
![]()
Ser du har fått mye svar, men orker ikke lese gjennom akkurat nå
Men hos oss syns jeg det var enklere å få nr 2 enn når jeg fikk nr 1man har vært gjennom det før, og er mye mer selvsikker..men kommer veldig an på personligheten til babyen! Jeg så for meg lite energi og våkennetter den første tiden med Liana.. men hun sov jo hele natta fra første stund (med 2 måltider i mellom da), og var heller ikke like krevende som Emira.. hehe.. så jeg ble positivt overrasket
og syns ikke det er noe stressende nå med 3 unger heller..men merker bare at man har lite tid til annet
hadde vært verre om Liana eller Leoh var nattugler
![]()
Hos oss var det en stor forskjell og gå fra 1-2! Førstemann var blid som ei sol og sov hele natta fra hu var 5 uker gammel og gråt sjeldent, mens andremann var stikk motsatt. Plaget av KISS/KIDD fra hu var 3 dager gammel og gråt 20 timer i døgnet til hu var 17 mnder gammel. Sov kun 2 timer i døgnet til hu var 2 1/2 år og begynte og få vallergan, MEN var jo ikke hennes feil at hu hadde låsninger. Tror det kommer veldig ann på personligheten til barnetMan veit ikke hvordan det blir før barnet har kommet
Fra nr 2-3 var det omtrent ingen endring og gikk som en drøm
![]()
Stakkars henne og dere, det må ha vært ganske tøft. Det var vel en hard fødsel med henne stemmer ikke det?