Forskjellen på 1,2,3 osv

En tråd i 'November 2020' startet av Tirili, 11 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tirili Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Noen som slapp unna kvalme første gang men som fikk det ved senere graviditeter?

2. Gullx2 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Slapp unna med første, og foreløpig ligge an til å sleppe unna med nr.2 også :) *bankibordet*

3. METG Blir kjent med forumet

Jeg var ikke kvalm med 1. Men skikkelig dårlig med nr 2. Jeg har tenkt at det kanskje var forskjell på jente (først) og gutt?!?

4. Sgsj Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2020

Jeg har, bank i bordet, ikke vært kvalm med hverken nr 1 eller 2.. så jeg håper og krysser fingrene for at jeg er like heldig også den 3. gang!!

5. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Jeg var veldig dårlig med første, gutt. Tror det er veldig individuelt, hører mange er skikkelig dårlige og får jenter, men like mange sier det samme og får gutt :angelic: har ei venninne som hadde hypermesis med baby 1, jente. Ingen kvalme med baby 2, også jente. Ikke lett å bli klok på :hilarious: håper kvalmen avtar for deg snart! :love7

6. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Litt morgenkvalme med nr 1

og alvorlig hg med nr 2, hele svangerskapet

7. Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

Sniker.

Hadde hyperemesis med første (jente) og frisk som en fisk med nummer 2 nå (gutt) :D

8. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Samme her! Var litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

ikke kvalm med nr 1- gutt
    litt kvalm med nr 2- gutt
    skikkelig kvalm i noen få uker med nr 3 også gutt
    Kvalme som kommer og går, altså kommer kasta på meg plutselig, men vet ikke kjønn enda

10. candleburn Glad i forumet Sommerfuglene <3

1 sinnsyk halsbrann.
    2 emosjonell som bare juling
    3 kvalme
    4 nå, kviser å trøtt som aldri før

11. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Født fire barn, kvalmen har eskalert for hvert svangerskap. Med første og andre var jeg litt kvalm som normalt første 12-14 ukene, med tredje begynte jeg å kaste opp og med fjerde kasta jeg opp fram til uke 20 og så fra uke 30 til fødsel. Husker det ikke begynte før uke 7 med tredjemann faktisk. Kvalmen har allerede gjort sitt inntog her 4+0.

Del denne siden