Forskjell på?

gravidlykke19

Glad i forumet
Hva er forskjell på gynekologisk poliklinikk og fødepoliklinikk?

Når jeg var på tul i mars var jeg på gynekologisk og nå skal jeg på fødepoliklinikk [emoji85]

Forskjell mellom innvendig ul og utvendig?? Vet ikke jeg [emoji87]

Forskjell mellom innvendig ul og utvendig?? Vet ikke jeg [emoji87]
Hei! Innvendig UL er når ultralyd tas inni kjeden med et instrument (tas gjerne tidlig i svangerskapet), mens utvendig UL er når ultralyden måles utenpå magen med gele[emoji4]

Hei! Innvendig UL er når ultralyd tas inni kjeden med et instrument (tas gjerne tidlig i svangerskapet), mens utvendig UL er når ultralyden måles utenpå magen med gele[emoji4]
Det vet jeg [emoji4] har vært igjennom begge tingene [emoji6] men tenkte på spørsmålet som hun stilte. Forskjelligen mellom gynekologisk og fødepoliklinikk [emoji6]
Kanskje de tar innvending ul på gynekologisk og utvendig ul på fødepoliklinikken [emoji4]

Det vet jeg [emoji4] har vært igjennom begge tingene [emoji6] men tenkte på spørsmålet som hun stilte. Forskjelligen mellom gynekologisk og fødepoliklinikk [emoji6]
Kanskje de tar innvending ul på gynekologisk og utvendig ul på fødepoliklinikken [emoji4]

Det er det jeg tror også! Men når jeg skal på tul nå er jeg jo bare 8+3 [emoji848]

Jeg vet ikke jeg heller, men kan jo være du skal på fødepoliklinikk nå hvis du har fått tildelt fødeplass? Det hadde du kanskje ikke ved TUL? I Oslo er det gyn poliklinikk man blir innlagt på om det skjer noe galt før uke 24, mens det rr føfeavdeling etter uke 24. Tror det kan være tilfeldig også - vet at de som skal føde på Riksen og Ullevål noen ganger får ULkontroll på det andre sykehuset enn der de skal føde pga kapasitet.

Jeg vet ikke jeg heller, men kan jo være du skal på fødepoliklinikk nå hvis du har fått tildelt fødeplass? Det hadde du kanskje ikke ved TUL? I Oslo er det gyn poliklinikk man blir innlagt på om det skjer noe galt før uke 24, mens det rr føfeavdeling etter uke 24. Tror det kan være tilfeldig også - vet at de som skal føde på Riksen og Ullevål noen ganger får ULkontroll på det andre sykehuset enn der de skal føde pga kapasitet.

Hvordan har jeg fått fødeplass når jeg verken har vært hos jordmor eller lege? Eneste legen har gjort er og sende henvisning [emoji85]

Med vesle frøkna var jeg på fødepoliklinikk og hadde utvendig tidlig ul men da var jeg i uke 9-10, og i mars når jeg hadde ma/bo så var jeg på gynekologisk poliklinikk å hadde innvendig ultralyd [emoji848]

Sniker[emoji85]

Det er to forskjellige avdelinger, fødepoliklinikk er ved/på føden.

Jeg var på gyn pol når jeg skulle på skjekk angående uregelmessig mens(var der jeg fant ut at jeg var gravid[emoji23]) mens på oul var jeg på fødepoliklinikk[emoji16]

Back
Topp