Forskjell på symptomer ut ifra kjønn ?

Guttemamma0621

Blir kjent med forumet
Er det flere som har merket forskjell på hvor tidlig symptomene kom, at hormonene er annerledes med ulike kjønn? Har gutt fra før, men veldig sterke symptomer mye tidligere denne gangen, samt mer hormonell blant annet,har en god følelse på jente denne gangen!
Noen som har erfaringer å dele?

Ikke erfaring med en av hver, men har tre jenter.. hvor alle tre svangerskap var ulike. Ulikheter mtp kvalme, bekkenløsning, svimmelhet etc..

Har en av hver, og med jenta spydde jeg hver dag omtrent i hele svangerskapet. Med gutten hadde jeg liite symptomer og plager

Har én jente og var veldig dårlig fra uke 7 til 27. Veldig spent på lille-smil og hvordan symptomene utvikler seg videre :)

Jeg har begge kjønn fra før å har ikke hatt noe symptomer med noen av dem. fikk bekkenløsning ca midt i svangerskapet med alle, bortsett fra det så var jeg helt fin :happy: , denne gangen er jeg kvalm, kald, hormonell (i følge mannen), å vondt i halebeinet?

Første mi var ei jente så når jeg venta nr 2 var jeg sikker på at det også måtte være jente siden jeg hadde helt like symptomer, men det var en gutt likevel. Så tror ikke hvilke symptomer du har kan være med å tyde hvilket kjønn det er for det stemte ikke for meg

Back
Topp