Forskjell på størrelse på brystene

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Jenta mi er fem uker gammel. Lagt merke til at venstre bryst er litt større enn høyre. Ammer like mye på begge (hvertfall tålig likt- ikke alltid like lett å huske hvilket en hadde sist :P)

Flere som har forskjell i størrelsen?? Ikke vært sånn før jeg fikk lille....

Her ble det litt forskjell på puppene etter jeg fikk barn. Før det var de like store.

Her er det vanligvis litt forskjell, men i starten av ammeperioden var det stor (!) forskjell. Den i utgangspunktet minste puppen hadde blødende sprekker, så jeg vegra meg for å tilby den. Pumpa den i steden, men det ble visst ikke helt samme effekt som diing, nei :cool: Det har heldigvis jevna seg ut ganske bra nå.

Her blir forskjellen bare større synes jeg...

Nå er jeg 40+2 og ikke født ennå, så ikke sikkert dette er relevant, i og med at melken ikke er sluppet ennå, men jeg har alltid hatt ca en halv størrelse forskjell, vil si det ble mer markant i svangerskapet, så regner med det blir ganske markant når melken kommer også.
Men som sagt, jeg har alltid hatt littegranne forskjell.

Jenta mi er fem uker gammel. Lagt merke til at venstre bryst er litt større enn høyre. Ammer like mye på begge (hvertfall tålig likt- ikke alltid like lett å huske hvilket en hadde sist :P)

Flere som har forskjell i størrelsen?? Ikke vært sånn før jeg fikk lille....
Jeg hadde en str forskjell når jeg amma første! Gikk seg til når jeg var ferdig.
Spent på om forskjellen blir like stor nå ;)

Som andre her sier er det helt normalt at den ene er litt større enn den andre. Her har det vært sånn hele tiden, også før jeg ble mor og ammet:);)

alltid hatt like, men under svangerskapet og etter jeg fikk vesla så merket jeg også at mitt venstre bryst er noe større, selvom jeg ammer like mye på begge.

Back
Topp