Forskjell på natt og dag

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg synes lillebror er fasinerende flink til å skille mellom natt og dag :) Natten starter omtrent klokken 21. Han spiser 1-3 gang mellom 21 og omtrent 07. Når han våkner på natt er han sutrete og grinete. Han hiver seg på puppen med iver og lyst og spiser intenst med øynene lukket. Han SKAL ha begge bryst og sier veldig tydelig ifra om det :P Når han våkner til morgenen ligger han pent og pyntelig å pludrer :love2 Han har det ikke travelt med å spise, og kan godt stelles først. Han spiser frokost slik som han spiser på dagtid; bare sånn passelig interessert og veldig ukonsentrert :P

Nå håper jeg han snart kan begynne å ta natten LITT tidligere snart.... :)

Hehe deilig når dem kommer i rutine :D

Her tar lillebror kveld rundt kl 23 og sover i 10-11 timer i strekk :) ammer ikke da..så kan vel ha en sammenheng :P hehe.. men siste måltid er mellom 21:30 og 22:30.. ellers på dagtid tar han bare små dubber..bortsett fra etter frokost, da kan ham sove 2-3 timer til :D har nå bare 5-6 måltider og sluker 170-200ml på en flaske :)

Her tar lille kvelden alt fra 20.00-24.00 (spiser siste måltidet mellom 23.00-24.00 uansett når hun tar kvelden liksom), sover til kl 07.00-08.00 ( er ikke oppe å spiser på natt, det sluttet hun med da hun var 2 1/2 uke)...
Regner med det blir mer rutiner nårvi starter med velling/grøt, sånn var det med de andre :)

Her får mini kvelds flasken kl 19. Og er som regel i seng før åtte. Da sover hun til det er morgen kl 06.30 :) Deilig med sånne rutiner ;) Storesøster legger seg som regel halv åtte, er super digg å få kvelden tilbake ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det veldig tydelig forskjell på dag og natt, spesielt den siste uka. Han sover godt om natten har gjort det hele tiden legger han samtidig med oss i 22.30-23.30 tia, sover til 5-6 får mat og sover til ca 9. Men den siste uka har han omtrent ikke sovet på dagen, sover maks 15 min i slengen og det er på meg, maks 1,5 time i løpet av hele dagen. Han lager lyd hele tiden og rett som det er tipper det over til gråt. Har prøvd å legge han tidligere, prøvd å bade om kvelden følger at vi har prøvd det meste men han sover ikke om dagen. Snør som bare F andre uka på rad så det er ikke lett å gå tur i over 1 meter med løssnø. Sovner ikke i sele lenger. Kjenner jeg har behov for litt tid i løpet av dagen der han sover så jeg får spist uten å ha dårlig samvittighet for å overhøre sutring/gråt.

Back
Topp