Forskjell på mme?

nr2påvei:)

Forelsket i forumet
Jeg har bare gitt morsmelk helt til nå. Kjøpte en pakke med Hipp mme for et par uker siden, men det vil babyen absolutt ikke ha. Jeg smakte på det og skjønner henne egentlig godt, smaker kunstig papp... Er det forskjell på smaken på de forskjellige mme? Noen som har erfaringer å dele?

Her har Hipp vært stor stas fra første stund, så har ikke prøvd de andre. Men syns selv det er forskjell i smak på Hipp pulver og Hipp ferdigblandet... Tror noen nevnte en gang at Collet er litt søtere i smaken enn de andre...???

Det er nok forskjell i smak ja. Vet at veldig mange opplever at Nan ikke går ned, men at Hipp funker. Er nok veldig individuelt. Er jo verdt et forsøk å prøve noen andre, men du kan heller ikke se bort ifra at hun ikke vil ha noe annet enn pupp :)

Det er nok forskjell i smak ja. Vet at veldig mange opplever at Nan ikke går ned, men at Hipp funker. Er nok veldig individuelt. Er jo verdt et forsøk å prøve noen andre, men du kan heller ikke se bort ifra at hun ikke vil ha noe annet enn pupp :)
Håper virkelig vi får henne til å like mme. Etter at vi begynte med fast føde har tålmodigheten med puppen tapt seg voldsomt.. Hvis ikke melka kommer med en gang blir det fort hyl og skrik -> ihvertfall ingen melk -> lenger mellom hver amming -> mindre melk.. og sånn har vi det gående. Ond sirkel! Så om hun hadde tatt flaske med mme kunne vi senket skuldrene begge to. :/

Luna likte IKKE NAN mme, men var veldig glad i HIPP. Så er nok forskjell ja :-P

★☆★Duppedingsen★☆★

Aiden drikker alle, men får vondt i magen av alt annet enn Collett. Selv er jeg enig i det -tralletroll- sa om at Collett er bittelitt søtere i smaken enn de andre. :)

Her kjøper vi HIPP!
Han får vondt i magen og gulper mye av NAN...

Her liker hun ikke Hipp, samt at hun gulper noe helt sinnsykt av den.. Men NAN derimot liker hun godt:D

«3 Helena mi, 8/4-13 «3

:D

Vi prøvde først med Hipp, for virka som det var det 'alle' babyene likte, men her var det ikke populært :/
Så nå går det i Collett, kan anbefale den :)
Lykke til, håper du finner noe mini kan ha :)

Back
Topp