Forskjell på kynnere og baby som beveger seg?

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg går å lurer på om det er kynnere jeg har, eller om det bare er baby som "breier" seg ut for tiden. Det hender magen er knallhard og jeg får nedpress, mens babyen er i bevegelse. Syns det er begynt å bli ubehagelig når baby beveger seg til tider nå, siden det er så liten plass inni der.. Det bølger seg i hele magen, og armer og ben stikker ut her og der:P så jeg vet liksom ikke helt om det er kynnere eller babyen så tar hele plassen i magen når den blir hard, for babyen er så aktiv nå. andre som ikke vet forskjell?

Er det som er så vanskelig, for magen min blir knallhard når baby romsterer! Jeg er veldig tynn da, har så og si ingenting ekstra mellom den meeeeget utstrekte magen nå og baby, så jeg både ser og kjenner armer og bena til baby godt utpå magen. Kanskje det er derfor jeg ikke kjenner forskjell, for magen er så "liten" og huden så utstrekt, at når mini beveger seg så "fyller" hun hele magen og den derfor blir hard? Hahah uff dårlig forklart men:P

Jeg kan fint kjenne babyen selv om jeg har kynnere, og av og til kan babyen provosere frem kynnere med de voldsomme bevegelsene sine. Andre ganger blir magen bare ekstra strekt (og hard akkurat der han ligger) når han beveger seg, noe som også er veldig ubehagelig! Hvis hele magen din blir hard så vil jeg nok tippe at det er kynnere, ja.

jeg kjenner bevegelser innimellom når jeg har kynnere, men noen ganger tar det litt tid før jeg kjenner hva det er også for begge deler kan være ubehagelig synes jeg. når hun presser seg utover i magen og breier seg litt kan det stramme seg nesten som en kynner. det kan også fremprovosere kynnere noen ganger her også.

Jeg går å lurer på om det er kynnere jeg har, eller om det bare er baby som "breier" seg ut for tiden. Det hender magen er knallhard og jeg får nedpress, mens babyen er i bevegelse. Syns det er begynt å bli ubehagelig når baby beveger seg til tider nå, siden det er så liten plass inni der.. Det bølger seg i hele magen, og armer og ben stikker ut her og der:P så jeg vet liksom ikke helt om det er kynnere eller babyen så tar hele plassen i magen når den blir hard, for babyen er så aktiv nå. andre som ikke vet forskjell?

(Nå har ikke jeg lest resten av innleggene)

Men høres ut som det er både bevegelser OG kynnere du har.. man kan også få kynnere når babyen er veldig aktiv.. og det du sier om hard mage og nedpress, det er kynnere! Jeg får ofte kynnere når babyen er i mye bevegelser..kjenner først spart her og der, så blir magen helt hard og noen ganger skeiv :P og da er det vel kynnere som kommer pga bevegelsene..

★Sender fra pipe-gjøken★

(Nå har ikke jeg lest resten av innleggene)

Men høres ut som det er både bevegelser OG kynnere du har.. man kan også få kynnere når babyen er veldig aktiv.. og det du sier om hard mage og nedpress, det er kynnere! Jeg får ofte kynnere når babyen er i mye bevegelser..kjenner først spart her og der, så blir magen helt hard og noen ganger skeiv :P og da er det vel kynnere som kommer pga bevegelsene..

★Sender fra pipe-gjøken★
Åååkeeei, ja da er det helt sikkert det!:p Er sånn det kjennes ut iallefall! Men hadde ikke tenkt på at bevegelsene fra baby kunne fremprovosere kynnere, men det er jo sikkert litt logisk også, siden det er så voldsomt med bevegelse nå:) skikkelig ubehagelig altså... Koselig, men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å få henne ut å ha kroppen for meg selv;) nå begynner det å bli tungt altså! 34+4 i dag..

Åååkeeei, ja da er det helt sikkert det!:p Er sånn det kjennes ut iallefall! Men hadde ikke tenkt på at bevegelsene fra baby kunne fremprovosere kynnere, men det er jo sikkert litt logisk også, siden det er så voldsomt med bevegelse nå:) skikkelig ubehagelig altså... Koselig, men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å få henne ut å ha kroppen for meg selv;) nå begynner det å bli tungt altså! 34+4 i dag..

Visste ikke det før jeg gikk med nr 2.. hun var sykt aktiv! Og bare når jm skulle kjenne på magen, så ble den hard med engang :P og da fortalte hun at sånt var helt normalt;) så har lissom ikke tenkt så mye på det denne gangen..
Ah! Ja er såååå enig! Gleder meg virkelig mye til å ikke være gravid lenger! Er som du sier, sparkene kan ofte være ubehagelige, og man kan få masse kynnere nå mot slutten, så skal bli nydelig å få ha kroppen for seg selv, og heller ha babyen i armene:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Lurer litt på om jeg har hatt Kynnere jeg.. har ALDRI hatt noe vondt.. men noen ganger innimellom i det siste, når jeg sitter, så kjenner jeg det strammer nederst i magen, ell liksom mellom dåsa og magen, er dette kynnere? Er hverken ubehagelig eller vondt eller plagsomt :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Hm...tror ikke jeg har begynt med kynnere enda, jeg. Får de fleste det før eller siden?

dere har nok hatt kynnere, alle har det til en viss grad i svangerskapet, er bare ikke alle som kjenner det :-) Fompen: det kan godt være kynnere ja :-)

magen min føles hard som stein hele tiden om dagen den føler jeg , noen ganger får jeg tak i ryggen å sånn å da er det vel kynnere;/

Back
Topp