Forskjell på innvendig og utvendig tul?

Milliemus

Betatt av forumet
Jeg skal på tidlig ul 11 Jan og det er innvendig. Jeg har kun hatt ul utvendig. Lurer på om det er noe forskjell i kvalitet på bildene osv? Er det vondt?

Nei, ikke særlig forskjell og det er ikke vondt :) er en slags stav de fører opp i skjeden , men de smører godt . Er vondere med gyn-test synes jeg

Syns ikke det gjør vondt jeg heller. De tar den innvendig pga av at bildene skal bli tydeligere, vanskelig å få gode bilder på utvendig før uke 12. :-)

Tok en innvendig med førstemann i uke 11, ble veldig fornøyd med bildet <3
Var mer ubehagelig å få ul staven opp der, føltes ut som en fremmed mann putta en dildo i meg [emoji23][emoji85]ImageUploadedByBV Forum1482925630.961663.jpg

Tok en innvendig med førstemann i uke 11, ble veldig fornøyd med bildet <3
Var mer ubehagelig å få ul staven opp der, føltes ut som en fremmed mann putta en dildo i meg [emoji23][emoji85]Vis vedlegget 213360
Jeg og syns innvendig UL føles litt som en kald dildo :p haha.. litt uhebagelig, men ikke noe vondt eller noe sånt..

Jeg og syns innvendig UL føles litt som en kald dildo :p haha.. litt uhebagelig, men ikke noe vondt eller noe sånt..

Ja, mer kleint å ligge i stolen å spre beina til en villt fremmed mens de fører en stav med kondom og glidemiddel opp i dåsa :p var ikke vondt bare veldig veldig kleint :p men.. det er virkelig verdt det når man får se babyen sin for første gang og får høre hjertelyden! Da glemmer man fort at man har noe oppi der :p

Back
Topp