Han første sa ingenting om bitteliten blodansamling i indre mormunn. Det har ingenting med svangerskapet å gjøre
men hun gjorde meg bekymret hun andre når hun ikke sa hva det var med en gang ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp det er helt ufarligSå det er derfra blødningene dine har kommet? Kanskje om den første hadde sagt det, hadde du sluppet bekymringen denne gangen?
Litt samme her. Om gynekologen bare hadde gjort en gu første gang jeg var der og funnet ut hva blødningen var istedenfor å bare synse, så hadde det antakelig spart meg for mye bekymring ved blødningene i ettertid.Jepp det er helt ufarlighun sa det kan komme brunt. Men ikke farlig for babyen. Ja synes det :/
Ikke sant :/ er jo helt ufarlig for svangerskapetLitt samme her. Om gynekologen bare hadde gjort en gu første gang jeg var der og funnet ut hva blødningen var istedenfor å bare synse, så hadde det antakelig spart meg for mye bekymring ved blødningene i ettertid.