skapbergenser
Forelsket i forumet
Etter å ha lest og kikket en del på internett tror jeg at vi kommer til å kjøpe emmaljunga edge duo. Mange andre "freshe" vogner der ute, men vi kommer hovedsaklig til å trille turer her ute på landet, kommer ikke til å bli noen cafemamma eller shoppingmamma da det er en halv time å kjøre til byen... Med andre ord ser jeg etter en vogn som kan tåle slaps og snø og har plass til en vinterbaby med masse oppi bagen :) Kommer til å trille den rett inn i vaskerommet i 1. etg så vekt er ikke et kjempeproblem (får heller våge seg at det kan bli tungt å løfte inn og ut av bil, såå mange kilo er det uansett ikke i forskjell). Simo sine vogner synes jeg ser litt 90-talls ut, så de er droppa ut.
SÅ til selve spørsmålet mitt! Jeg har lyst å kjøpe brukt vogn da det ser ut til å finnes mange fint brukte vogner ute på finn.no. Men er det noen som vet hva som er forskjell på de ulike årsmodellene til emmaljunga på edge duo? Bør jeg f eks ikke kjøpe eldre enn 2009, 2010, 2011?
Og evt. andre vogner som jeg absolutt bør vurdere? Ikke aktuelt å kjøpe i Sverige da vi bor i Rogaland og vi ikke kommer til å spare så mye på å kjøre langt.
SÅ til selve spørsmålet mitt! Jeg har lyst å kjøpe brukt vogn da det ser ut til å finnes mange fint brukte vogner ute på finn.no. Men er det noen som vet hva som er forskjell på de ulike årsmodellene til emmaljunga på edge duo? Bør jeg f eks ikke kjøpe eldre enn 2009, 2010, 2011?
Og evt. andre vogner som jeg absolutt bør vurdere? Ikke aktuelt å kjøpe i Sverige da vi bor i Rogaland og vi ikke kommer til å spare så mye på å kjøre langt.