Forskjell på bryst

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Venstre brystet mitt har vært litt større enn det høyre men siste dagene har forskjellen økt.

Brystet er i perioder også hardt uten at det gjør noe særlig vondt...

Prøver å amme like mye på hvert bryst men ikke alltid like lett å huske hvilket en hadde sist.... Vil stort sett bare ha ett bryst til hvert måltid...

Noen som har opplevd samme??
 
Forresten litt ømt, merka godt når lille lå på brystet og planta albuen godt ned i brystet.....
 
Her passer jeg på å tømme begge til hver amming :)
 
Forresten litt ømt, merka godt når lille lå på brystet og planta albuen godt ned i brystet.....
Pass på å tømme det brystet godt før du får mer vondt! Kan være starten på tette melkeganger og det vil du ikke ha! Da kommer feberen snikende, og formen blir ræv! :/ tøm tøm!
 
Jeg lar henne tømme. :)
Men skal sies at jeg har lite melk.
Hun ligger til mellom 15-30 min på hver side.

Tror heller jeg har mye melk.... Ligger bare 5-10 min på hvert bryst.... Legger godt på seg...

På morraen i dag håndmelket jeg venstre brystet, ca halvt kjøkkenglass. La ho til etterpå og spiste litt (hadde da spist andre brystet 20-30 min før). Ikke blitt hardt enda :) det brystet ho skal ha igjen neste gang (blir vel en times tid til tipper jeg).
 
Pass på å tømme det brystet godt før du får mer vondt! Kan være starten på tette melkeganger og det vil du ikke ha! Da kommer feberen snikende, og formen blir ræv! :/ tøm tøm!

Takker for innspill :)

Håndmelket på morraen ca halvt kjøkkenglass å la ho til etterpå og ho spiste litt. Ikke vært hardt etterpå, neste måltid om en times tid blir fra det brystet.

Mulig jeg la ho til mer på høyre brystet i går....
 
Jeg har det problemet ofte, må av og til legge til to ganger på samme bryst for at det skal tømmes ordentlig.
 
Jeg gir bare et bryst hvert måltid. Fikk anbefalt det på sykehuset grunnet tette melkeganger og super spreng! Da gikk det seg til etterhvert! Har en hårsrikk på armen som jeg flytter fra arm til arm alt etter hvor han har spist :)
 
Jeg gir bare et bryst hvert måltid. Fikk anbefalt det på sykehuset grunnet tette melkeganger og super spreng! Da gikk det seg til etterhvert! Har en hårsrikk på armen som jeg flytter fra arm til arm alt etter hvor han har spist :)
Det med hårstikken skal jammen meg jeg begynne med og :D
 
Venstre brystet mitt har vært litt større enn det høyre men siste dagene har forskjellen økt.

Brystet er i perioder også hardt uten at det gjør noe særlig vondt...

Prøver å amme like mye på hvert bryst men ikke alltid like lett å huske hvilket en hadde sist.... Vil stort sett bare ha ett bryst til hvert måltid...

Noen som har opplevd samme??
Er hele brystet hardt eller kun ene siden?
 
Back
Topp