Forskjell på appene

Mom2be

Betatt av forumet
Flere som får forskjellig informasjon fra svangerskaps appen og babyverden appen når det gjelder fosteret? Jeg er 6+0 i dag, og den ene appen skriver at fosteret er 5-8mm ca nå, og den andre sier 8-13mm ca. Samt at den ene beskriver fosteret som ei reke, mens den andre beskriver at fosteret nå har armer og ben og begynner å danne fingre. Blir ikke helt klok på dette jeg. Og i følge begge er jeg 6+0 i dag.

HAr merket dette jeg også, men også sier babyforum og de andre 2-3 appen min to forskjellige termin datoer. Må jo teste alle appene ;)
Får termin 22/8 på babyforum og 19/8 på de andre.

Jeg også får alt fra 15.-18. august. Spørs sikkert litt om det er norsk eller ikke, for de regner vel ikke helt likt over hele verden. Jeg stoler mest på babyverden sin:)

Jeg får forskjellig termin på de forskjellige appene. Men babyverden sin så legger man jo inn hvor lang syklus man har. jeg har 25 dagers å da blir det feil om de beregner 28 dagers syklus...

Hehe, ja sånn er det her og! Men det har vel ikke så mye å si fra eller til. Er bare spennende å lese litt sånn ca. hva som skjer inni magen akkurat nå :)

Ut i fra tabellen i svangerskapsboka har jeg termin 15. august. Min syklus er på 28dager. Men babyverden regner 18. august ut i fra 28 dagers syklus.

Back
Topp