Forskjell med nr 2?

Lottemari <3

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har barn fra før?? som merker noen forskjell nå iforholdt til da?

Jeg er for det første ikke kvalm enda... (hurraa!!!) det ble jeg med en gang med lillemann.
og jedg har lagt på meg 6 kg allerede!?? det gjorde jeg ikke med lillemann..
Og brystene mine vokser mer hver eneste dag, sist jeg hadde så store bryster var før jeg ble syk når jeg var 14 år.

Lurer også litt på om jeg muligens kan egentlig være lenger på vei..? forrige mens var så kort, og kun 1 dag med spotting og 3 dager med mindre blødninger. Pleier å blø mye i rund 5-6-7 dager.
 
Jeg har to fra før. De graviditetene var egentig veldig like, bortsett fra mot slutten. Jeg la på meg mye mer. Nå føler jeg meg ikke gravid egentlig, bortsett fra ømme bryster. Det er jo et tegn! Jeg håper på kvalme jeg faktisk! Aldri vært det før, og jeg har to gutter..håper på en jente :p
 
Har to veldig forskjellige svangerskap bak meg, i hvertfall de første ukene. Dette likner nr 2, veldig lite symptomer!! De fleste symptomene forsvant like etter uke 4...

<3 har en liten augustspire <3
 
så spennende:) Er spennt på det fortsetter å være like annerledes.. håper ivertfall det:D
vilke kjønn fikk du sånn i forhold til hvor annerledes de var?
 
Jeg har to barn ei jente og en gutt... De to svangerskapene var veldig forskjellige... Var helt frisk og rask og i fin-fin form med gutten, spøy som en gris i tre måneder i strekk med jenta... Denne gangen er jeg litt kvalm men har ikke kastet opp (enda. *bank-i-bordet*) ;)
 
Jeg har en jente på 16 måneder fra før :)
Da jeg var gravid med henne var jeg kvalm fra uke 5-14, så det blir spennende å se fremover nå ;)

Føler liksom at det kan være en gutt denne gang, så det skal bli morsomt å finne ut av etter hvert :D
Sist var jeg HELT sikker på at Nora var en jente, og det hadde jeg jo helt rett i! ;)
 
hmm... jeg tenker mer og mer på dette om jeg kanskje kan være lenger på vei. snakket med ahus i sta da jeg har en kontroll der i slutten av desember hos en gyn som er spes på smerter. hun sa jeg kunne be om en tidelig ul for å finne det ut. men jeg syns det er veldig lenge å vente til den 30.. ivertfall siden jeg prøver å få meg jobb også, det kan jo hende at jeg allerede er 9 uker på vei isåfall.

har legetime neste uke, men når jeg snakket med hu dama i tlf, sa hun bare at det er skjeldent de sender henvisning til tdelig ul.. blæh, liker ikke å ikke vite..

noensom har noen meninger eller erfaringer?
 
Her i byen er det i alle fall en gynekolog man kan gå til som tar innvendig UL. Det koste 50kr i egenandel når man er gravid, og man kan komme så ofte man vil :D Det må da være noe slikt der også? :S
 
Jeg har en jente fra før av. Var trett, og ellers slike småting som ømme bryster. Ellers ingen spesielle ting.
Nå er det jo veeeeeeldig tidlig for oss. Jeg selv er 3+1. Ømme bryster, ellers ingen tegn.
 
Her i byen er det i alle fall en gynekolog man kan gå til som tar innvendig UL. Det koste 50kr i egenandel når man er gravid, og man kan komme så ofte man vil :D Det må da være noe slikt der også? :S
Det hørtes jo kjempe ålreit ut da... men har ikke hørt om noe slikt her nei:( bare for over 1000 lappen og slikt.. men kan jo sikkert forhøre meg litt rundt da
Hvor er dette hen forresten?
 
I forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Denne gangen føler jeg meg kvalm, vanvittig ømme brystvorter/bryster og mye mensmurringer. Jeg blir fort uvel dersom jeg blir for mett, dersom jeg spiser for søt mat, eller innlegg er sulten. Håper virkelig at kvalmen går over snart! (Har ikke spyd enda)
 
så spennende å se denne gangen da:)
Tror jeg må endre utsagt allerede! I kveld nå ble jeg akutt dårlig! Har spydd som en gris, kaldsvettete og hatt skjelvinger og vondt i hodet. Håper det var bare i dag...
 
Æ har 3 barn ifra før å har hatt 3 svangerskap uten nå som helst svangerskapsplager, å det virke som det blir likedan gangen her * bankibordet* :)
 
Sist var jeg kun kvalm i noen timer på flytur til USA. Ellers i fin form.

Merker ingenting nå, men det er jo fremdeles tidlig. Alt kan skje. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det hørtes jo kjempe ålreit ut da... men har ikke hørt om noe slikt her nei:( bare for over 1000 lappen og slikt.. men kan jo sikkert forhøre meg litt rundt da
Hvor er dette hen forresten?

Det er privatklinikker her også som tar 900kr for vanlig UL, men dette er en "vanlig" lege på et legesenter :) Så hvem som helst kan bestille time til gyn. når de vil, men om man ikke er gravid koster det mye mer (800kr?).

Dette er i Haugesund :)
 
Back
Topp