Jeg har i jula vært på et par fjellturer der noen turer definitivt har vært tyngre enn andre. Og det uten at jeg kan forklare det helt. Jeg kom hjem fra en fjelltur med hodelykt nå i kveld og i dag kunne jeg gått flere mil. Det kunne jeg derimot ikke gjort for to dager siden da jeg og svigermor gikk opp på en topp jeg har vært tusen ganger før. For det første ble jeg så sliten at jeg nesten ble litt kvalm. Jeg måtte stoppe flere ganger. Og for det andre brukte vi nesten dobbelt så lang tid som vanlig. Og det uten at jeg egentlig kan forklare det.
Jeg vet at jeg har vært på mindre turer nå i høst enn det jeg har brukt tidligere, men kunne formen min dødd så mye? Eller kan jeg skylde på svangerskapet?
Flere i samme situasjon? Blir dere fortere sliten?
Jeg lurte litt på om jeg kanskje hadde lavt blodsukker her om dagen, men jeg ble liksom aldri enig med meg selv.
Jeg vet at jeg har vært på mindre turer nå i høst enn det jeg har brukt tidligere, men kunne formen min dødd så mye? Eller kan jeg skylde på svangerskapet?
Flere i samme situasjon? Blir dere fortere sliten?
Jeg lurte litt på om jeg kanskje hadde lavt blodsukker her om dagen, men jeg ble liksom aldri enig med meg selv.