Forskjøvet med en uke?

lise_29

Blir kjent med forumet
Var på UL i går, og fikk vite at jeg ikke var 16+3 (slik legen hadde sagt til meg) på vei, men 17+3. Ble veldig glad for å høre at jeg hadde fått en uke mindre på en måte, så jeg glemte å spørre: hvordan går det an? Man kan jo ikke "hoppe over" graviditetsuker? 

Alt sto forøvrig bra til, og UL var den beste opplevelsen jeg har hatt så langt i livet! De som ikke har vært på UL enda kan glede seg stort! 

Så kjekt å bli framkjøvet ei uke! Babyer i 1 og ut i 2 trimester er somregel like store, så om han har fått di målene så stemmer nok det. Du hadde kanskje eggløsning litt før den gangen? Ultralyd er en fantastisk opplevelse, og tar meg i å smile igjennom hele seansen. Underlig at et så prell levende individ lever inni magene våre til en hver tid så får vi ta en sniktitt inni deres verden for en halvtime. Er bare herlig:-)

Det kan være at eggløsning kom litt tidligere, men det kan også hende spiren festet seg raskt :) Noen spirer bruker mye lengre tid enn andre på å finne det rette stedet og feste seg der... 

Takk for svar dere! Da tør jeg å stole på at jeg fikk en "gratis" uke.. Hurra! :)

Back
Topp