Carro_suss
Glad i forumet
Nå er jeg inni andre dag med forkjølelse! Og blir helt utslitt av det oppå graviditeten. Får håpe det er et tegn på at fødselen er rundt hjørnet flere som har blitt forskjølet? Evnt før fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg inni andre dag med forkjølelse! Og blir helt utslitt av det oppå graviditeten. Får håpe det er et tegn på at fødselen er rundt hjørnet flere som har blitt forskjølet? Evnt før fødsel?
Uff at du holdt ut føler meg som en kar som er forskjølet er dødssyk liksom er bare tett og vondt i halsen, men føles 1000ganger værre takk skal du haDet er noe dritt! Jeg har akkurat blitt bra, etter en forkjølelse som nesten varte i tre uker (
God bedring, håper du blir bra til fødsel
Da er det jo bare å glede seg til jeg blir frisk igjen da for energien er ikke forberedt på fødsel nå kjenner jeg du får ha god bedring du åHer er jeg også småforkjøla. Leste at det er mange som blir syke før fødsel, og føder når de er friske!!
La oss satse på at det stemmer
Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com
BV-appen ❤
Uff håper dere blir friske alle mann! Merker at det eneste som hjelper er hvile så i dag har hele dagen gått i sofa maraton så få i deg masse hvile når du kan frisør time i morra, ellers er det vel å holde seg i hus til fødselen starter ikke i form 39+ 2 i morraHer har vi blitt forkjøla alle tre. Så i dag kom svigermor å henta mini. Travelt med våkenatt, og å være aleine heime med en på ett og et halvt år når en er høggravid og forkjøla. Så no blir det maks avslapping et par daga!
Uff håper dere blir friske alle mann! Merker at det eneste som hjelper er hvile så i dag har hele dagen gått i sofa maraton så få i deg masse hvile når du kan frisør time i morra, ellers er det vel å holde seg i hus til fødselen starter ikke i form 39+ 2 i morra
Ja søren, der sa du noe har jo et teppe jeg må strikke ferdig distré vettu da er du klar for fødsel du å håper formen din blir bra så må du ha en fin kveld vidreTakk, og god bedring til deg også Mannen var å kjøpte tråd i sta, så i morga blir det sofa, strikking og tv 38+6 i morga, og håpa at babyen venta til forma er bedre
Uff at du holdt ut føler meg som en kar som er forskjølet er dødssyk liksom er bare tett og vondt i halsen, men føles 1000ganger værre takk skal du ha
Haha kjenner igjen det, har en som klager om vi er i butikken, for han får så vondt i kroppen jeg puster å peser ved siden av, men det er han som sutrer men men ikke lett å være kar hellerLivredd for å bli syk, for jeg vet så godt med meg selv at da kapitulerer jeg, og blir verre enn mannen når han er syk.
Han prøvde seg i går kveld og mente at hans blåmerker var mye vondere enn mine vondter bare lo jeg...
God bedring jenter!