Forsinket vedlegg i navsøknad

thereader

Betatt av forumet
Sendte inn søknaden for to uker siden, og skulle få arbeidsgiver til å ettersende inntektsopplysningsskjema siden det ikke var klart. Det viser seg at det enda ikke er gjort, og nå har det gått 14 dager, som var fristen for å sende inn vedlegg.

Noen som vet eller har erfart å få avslag på søknad pga dette?

Okei, da satser jeg på at det går bra. Skal kontakte både nav og jobben i morgen å høre. Var bare redd for at det var en absolutt frist [emoji14]

Skjedde meg og :( NAV sa at sjølv om eg fikk avslag, så trengte eg ikkje søke på nytt. Når dei fikk inntektsopplysningskjemaet innen (6 uker elns)(?) så ble berre din søknad gjenåpnet og du trengte ikkje gjøre noe meir med det.

Jeg fikk også påminnelse (og ny frist) etter 14 dager.

Inntektsopplysningsskjemaet ble sendt inn av arbeidsgiver 27. desember, og det har fortsatt ikke kommet inn i systemet til NAV. At det tok så lang tid var ikke noe nytt, slik jeg har forstod det. Siden jeg fikk frist førstkommende onsdag ba jeg arbeidsgiver sende til meg på mail, også la jeg det inn selv!

Jeg fikk også påminnelse (og ny frist) etter 14 dager.

Inntektsopplysningsskjemaet ble sendt inn av arbeidsgiver 27. desember, og det har fortsatt ikke kommet inn i systemet til NAV. At det tok så lang tid var ikke noe nytt, slik jeg har forstod det. Siden jeg fikk frist førstkommende onsdag ba jeg arbeidsgiver sende til meg på mail, også la jeg det inn selv!
Så bra det blir en løsning på det!:) Lykke til :)

Back
Topp