Forsinket tr

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Hva skjer med prøverør når plutselig tr blir forsinket? Skulle ringe når tr kom nå, så skulle jeg få resept på medisiner som jeg skulle begynne på en uke før neste tr, men nå er jeg ei uke på overtid, så hvordan regner de seg frem til neste periode da?

De regner ut fra første mensdag. Jeg skal starte på nesespray syklusdag 21 denne gangen.

Det er derfor du skal ringe når mensen kommer;-)

Du er ikke den eneste som venter i spenning på en tr som av den grunn blir forsinket :) det er nok derfor man skal ringe også, siden dette til tider kan være ganske uforutsigbart.. :)

Men hvordan regner de ut neste gang jeg skal ha mensen da, jeg skal starte på nesespay ei uke før tr neste gang. Regner de ut fra 28 dager som jeg pleier å ha eller ut fra den syklusen jeg har nå, dag 36 uten tegn engang...

Det klarer jeg ikke svare på, men spør på klinikken så får du svar.

Du ringer inn ved mens, og hører om det er plass til deg, og så starter du opp ned nesespray på dag 20/21.
De regner ut fra den dagen du får mensen nå, ikke hva som var tidligere.

Hvor skal du inn?

Jeg fikk tr i går på dag 38. Aldri gått så lenge over før. Det siste året har jeg fått engang på dag 17, engang på dag 33. Ellers dag 28 eller 29. Får ringe på mandag og høre hvordan det blir. Så typisk at den skulle tulle slik nå da når ting var greit.

Du ringer inn ved mens, og hører om det er plass til deg, og så starter du opp ned nesespray på dag 20/21.
De regner ut fra den dagen du får mensen nå, ikke hva som var tidligere.

Hvor skal du inn?
Kan jo aldri tenke meg det går 38 dager neste periode, er veldig ulikt meg lissom. Så de kan jo ikke regne med det gjør det? Jeg hører til på Riksen.

Det spiller ingen rolle om de er 28, 29 eller 38. Hvis du begynner med nesespray så tar jo den over, og du blir nedregulert. :) Så hele poenget med å ringe inn mens er å få startet på dag 20/ 21 etter det, og at sykehuset skal sjekke om det er plass til deg i køen den mnd! :) RIng imrg, tipper du er i gang om 3 uker!!

Det spiller ingen rolle om de er 28, 29 eller 38. Hvis du begynner med nesespray så tar jo den over, og du blir nedregulert. :) Så hele poenget med å ringe inn mens er å få startet på dag 20/ 21 etter det, og at sykehuset skal sjekke om det er plass til deg i køen den mnd! :) RIng imrg, tipper du er i gang om 3 uker!!
Å slik ja, nå hang jeg med. Håper det da. Hun satte av uke 13, men det blir jo for tidelig. Også er påsken i uke 14, så jeg er litt spent på hvordan det blir...

Back
Topp