Forsinket resultat uke 8

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Beklager at jeg rett og slett glemte det helt i går.

Alle de 6 som fortsatt var med registrerte vekt, og for andre gang på rad var det Veivalsa som gikk mest ned. Immunitet en gang til.

Minst ned gikk shortlegs, som derved tar turen til wildcard
Men med 5 igjen tar vi inn en fra wildcard, og der er ingen ajour, shortlegs hopper rett inn igjen.
 
Jippi :)
Ingen fare at resultatet kommer litt seint, er jo ikke alltid man har så mye overskudd på fredagskvelden heller :shy: ❤️
 
Ikke på en sånn fredag i alle fall.

Men med så få nærmer det seg finale. Når det er ca 4 igjen er det to ukers finale hvor en ikke rapporter vekt den fredagen i midten også kåret vi vinneren som har gått mest ned samlet.

Så om en måned er det over. Da rekker vi akkurat finalen før jeg er bortreist en fredag tror/håper jeg.

Foresten, jeg er bortreist neste fredag på tur med korpset har jeg rett og slett ikke mulighet til å ta krigen. Noen som kan være krigleder, eller så kommer det søndag (minn meg da på det, jeg er trolig konk da også etter et par netter med soving på klasserom med en gjeng unger....)
 
Det var vel egentlig MaJa som gikk minst ned? Men samme det siden jeg kom inn igjen :p

Da svikta regnearket mitt, men helt mulig uansett hvem av dere, rett inn igjen og samme gjengen en uke til
 
Ikke på en sånn fredag i alle fall.

Men med så få nærmer det seg finale. Når det er ca 4 igjen er det to ukers finale hvor en ikke rapporter vekt den fredagen i midten også kåret vi vinneren som har gått mest ned samlet.

Så om en måned er det over. Da rekker vi akkurat finalen før jeg er bortreist en fredag tror/håper jeg.

Foresten, jeg er bortreist neste fredag på tur med korpset har jeg rett og slett ikke mulighet til å ta krigen. Noen som kan være krigleder, eller så kommer det søndag (minn meg da på det, jeg er trolig konk da også etter et par netter med soving på klasserom med en gjeng unger....)

Går sikkert fint at resultatet kommer på søndag eller starten av uka etter :)
 
Det var vel egentlig MaJa som gikk minst ned? Men samme det siden jeg kom inn igjen :p

Stemmer nok at jeg gikk minst ned ja. Var i alle fall det jeg kom frem til da jeg gikk gjennom innveiingene. Men resultatet til slutt ble jo det samme akkurat denne uka :)
 
Back
Topp