Forsinket menstrasjon, negativ test

E

EJG

Guest
Hei, jeg trenger råd fra noen kloke hoder..

Jeg hadde eggløsning 23-24.mai. (Testet positivt på eggløsningstest 22.mai. Vi prøver å bli gravide med nr 2, så vi hadde så klart sex rundt denne perioden.

5.juni skulle jeg ha fått mensen. Den har enda ikke kommet ( i dag 9.juni), tester meg og tester meg, men graviditetstestene viser kun 1 strek.

Hva skjer? Har noen opplevd det samme?
 
Har ikke så mye erfaring med det selv, men kan være at kroppen prøvde å slippe egget men ikke fikk det til. Dermed så kan eggløsning ha blitt senere enn antatt :). Om du temper i tillegg så får du konkret vite når eggløsning finner sted :)
 
Ja, når dette har skjedd meg har eggløsning skjedd senere. Jeg begynte å tempe av den grunn at testene ble positive (digital el-test), mens kroppen ga tydelig signal om at eggløsning fremdeles ikke hadde skjedd. Tempingen avslørte at el skjedde gjerne 2-3 dager senere enn det de digitale testene sa meg.
 
Har ikke så mye erfaring med det selv, men kan være at kroppen prøvde å slippe egget men ikke fikk det til. Dermed så kan eggløsning ha blitt senere enn antatt :). Om du temper i tillegg så får du konkret vite når eggløsning finner sted :)
Jeg tar temp hver dag ja. Og utifrå det så var eggløsningen når den skulle.. kjedelig å vente, spesielt når du ikke egt vet hva du venter på, mensen eller to streker..
 
Ja, når dette har skjedd meg har eggløsning skjedd senere. Jeg begynte å tempe av den grunn at testene ble positive (digital el-test), mens kroppen ga tydelig signal om at eggløsning fremdeles ikke hadde skjedd. Tempingen avslørte at el skjedde gjerne 2-3 dager senere enn det de digitale testene sa meg.
Jeg tar temp også, og eggløsningen skal ha skjedd slik at testene og temp matchet.. derfor jeg syntes dette er så rart
 
Jeg tar temp også, og eggløsningen skal ha skjedd slik at testene og temp matchet.. derfor jeg syntes dette er så rart
Kanskje du er gravid og test slår ut seint?
 
Kanskje du er gravid og test slår ut seint?
Jeg vet ikke.. Med nr 1 fikk jeg først positiv etter 3 uker og 1 dag. Gjorde temp da også, men mer som prevensjon. Da hadde jeg mye symptomer etter ca 2 uker. Trodde jeg hadde fått covid i og med at preggy tester var negative men at jeg var så slapp og rar. Nå føler jeg ingen symptomer annet enn at jeg er sliten Men håper så klart at jeg er gravid igjen - hadde vært morsomt for da ble det lagd på ferie
 
Jeg vet ikke.. Med nr 1 fikk jeg først positiv etter 3 uker og 1 dag. Gjorde temp da også, men mer som prevensjon. Da hadde jeg mye symptomer etter ca 2 uker. Trodde jeg hadde fått covid i og med at preggy tester var negative men at jeg var så slapp og rar. Nå føler jeg ingen symptomer annet enn at jeg er sliten Men håper så klart at jeg er gravid igjen - hadde vært morsomt for da ble det lagd på ferie
Da er det iaf en god mulighet for at det er en spire der inne! :D Spennende!
 
Da er det iaf en god mulighet for at det er en spire der inne! :D Spennende
Fortsatt ikke fått mensen.. tok enda en test i dag da temp appen min ville jeg skulle ta test. Ser dere skygge strek? Eller er det bare meg som ønske-ser?
 

Vedlegg

  • 751C2DB2-5AEC-4E44-A96C-86BF79DC7B4F.jpeg
    751C2DB2-5AEC-4E44-A96C-86BF79DC7B4F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 143
Har i snitt 25 dagers CD (24-27)men når jeg ble gravid sist , regnet ikke med å bli gravid så testa ikke noe . Tok en test CD 27 og CD 33 den første var så ultra svak at jeg kasta den og kjøpte ny til siste . Den ble super positiv .

Pgr av MA er vi på ny pp. I går var jeg CD 27 og fikk ultrasvak igjen . Men så svak at jeg vet ikke om jeg ser meg grønn på den fordi nå har jeg testa hele uka uten en skygge. Kanskje jeg får veldig sene positive ?? Nå har jeg lite symptom i hva jeg hadde sist , så tviler . Nå er den mest sannsynlig sen fordi vi besvimt prøver .
 
Jeg er i samme båt. Får bare negative tester og er nå CD 28 + 1. ingen antydning til mens, pleier også å spotte to dager før og skikkelig ømme pupper en uke før mens. Nå har jeg ingen symptomer annet en at jeg er kjempe sliten og vondt i hodet.
Var egentlig veldig innstilt på at det ikke klaffet denne runden, men nå som jeg har overskrider IKM og med ingen antydninger begynner jeg å lure om det er muligheter ..
 
Fortsatt ikke fått mensen.. tok enda en test i dag da temp appen min ville jeg skulle ta test. Ser dere skygge strek? Eller er det bare meg som ønske-ser?
Ser absolutt noe :) ta en ny test i morgen :D
 
Da er jeg på 28+2 fortsatt ingen mens og fortsatt ikke positiv test heller …
Har tatt eggløsnings test også, men fra lørdag til idag har test streken blitt mørkere… betyr det at jeg nærmer meg ny eggløsning uten å ha fått mens ? (Registreres fortsatt som ikke fertil på CB)
IMG_1550.jpeg
 
Vis vedlegget 407560Tok en digital en

Hvis strimlene kun viser en strek, men derr har magefølelse så kjøp CB som jeg gjorde nå, kanskje får dere en like hyggelig overraskelse som meg. Masse Lykketil og sender dere masse hell
Gratulerer! Så herlig at det var en spire der :Heartred
 
Tusen takk! Gleden var kortvarig. Hadde spontan abort i går dessverre. Lykketil til dere ❤️
Så trist å høre :( er du sikker på at det var det? Har hørt om flere som har hatt blødninger, men alt har vært fint
 
Tusen takk! Gleden var kortvarig. Hadde spontan abort i går dessverre. Lykketil til dere ❤️
Så trist :( ofte kan det være et dårlig tegn hvis testene blir sent positive og hcg stiger seint , kan være et tegn på at egget er dårlig festet og så mister man tidlig. Veldig trist da :( håper det klaffer snart ❤️
 
Back
Topp