Forsinket mensen men negativ test

E.I

Betatt av forumet
Himmelbarn
Hei jeg er litt usikker nå, mensen er forsinket men testen er negativ, Jeg har en syklus på 30 dager og jeg er nå på syklus dag 33 så mensen er 3 dager forsinket men i følge appen min så er den bare 1 dag forsinket (for info) men jeg tok en test i går midt på dagen (rundt kl.16) og den var negativ, har jeg tatt testen på feil tidspunkt eller er det bare kroppen min som roter? Syklusen min er veldig presis så en forsinket menstruasjon er veldig uvanlig for meg, så jeg er usikker på om jeg skal teste igjen eller om det er unødvendig i og med at jeg fikk en negativ test og om jeg skal stole på den testen, hva tenker dere? Er det noe andre her som har opplevd dette og likevel fått en positiv test senere?
 
Jeg hadde IKM 25.04, men testet ikke positivt før 03.05, så det er godt mulig det kommer positiv test litt senere :)
 
  • Liker
Reactions: E.I
Jeg testet negativt til og med dagen jeg forventet mens, eller var en svaaak skygge, men dagen etter var den positivt :)
 
  • Liker
Reactions: E.I
Eggløsning kan også ha kommet senere enn vanlig. Har selv stabil syklus på 28 dager, men to ganger i mitt liv har mensen vært forsinket en uke pga sen el. Da har det vært litt mer stress i hverdagen som trolig var årsaken.
 
Eggløsning kan også ha kommet senere enn vanlig. Har selv stabil syklus på 28 dager, men to ganger i mitt liv har mensen vært forsinket en uke pga sen el. Da har det vært litt mer stress i hverdagen som trolig var årsaken.
Samme her. Er egentlig veldig regelmessig, så denne gangen hadde jeg egentlig gitt opp da jeg hadde testet for EL helt frem til rett før IKM, men fikk negative EL-tester. Må ha fått det rett etter at jeg sluttet å teste, siden jeg testet positivt på graviditetstest over en uke senere :laughing002
 
  • Liker
Reactions: E.I
Jeg hadde plutselig en 48 dagers syklus, selv om jeg pleier å ligge på ca 28-30. Var desverre ingen gravid og ut i fra temp så var det nok en anovulstorisk syklus.
 
  • Liker
Reactions: E.I
Hadde flere måneder med forsinket mens når vi prøvde, negativ test og noen dager etterpå kom mensen. Men når jeg testet positivt så hade jeg negativt test 3 dager før mensen og svag svag strek dagen mensen skulle komme, den blev tydelig først en uke etter beregnet mens.
 
Back
Topp