Jeg har alltid fått mens på en fast dag siden jeg begynte med de pillene jeg går på, uansett om jeg tar ett brett eller flere etter hverandre. Skulle ha fått den i går, men jeg venter enda. Jeg spotter, men det pleier ikke å ta lang tid før det blir skikkelig blødning. Nå går det opp og ned, trenger ikke bind. Lite smerter. Er det vanlig at man kan gå litt over, eller er man liksom litt "programert" til å få mensen på en fast dag når man går på pillen?
Tok en test i går kveld. Den var ikke blendahvit, men heller ingen strek. Så jeg anser den som negativ. Tok en ny test i dag midt på dagen, den testen var blendahvit. Så jeg ser for meg at det er svaret. Men jeg vil gjerne ha mensen nå, for å slippe å styre med det når vi skal bort :-o
Tok en test i går kveld. Den var ikke blendahvit, men heller ingen strek. Så jeg anser den som negativ. Tok en ny test i dag midt på dagen, den testen var blendahvit. Så jeg ser for meg at det er svaret. Men jeg vil gjerne ha mensen nå, for å slippe å styre med det når vi skal bort :-o