Forsinket mens, men negative tester

Bkno6176592

Første møte med forumet
Hei!
Jeg og samboer prøver nå å bli gravid med nummer to. Jeg er nå 5 dager etter forventet mens, men ikke antydning til mens, verken i form av blod eller symptomer. Har tatt mange tester både før og etter forventet mens, der de aller fleste har vært negative. To tester har vist et svakt strek etter en god stund, men stoler ikke helt på at de stemmer. Noen som har vært i samme situasjon? Mensen har aldri vært ustabil tidligere og jeg er veldig sikker på at jeg hadde EL når jeg trodde jeg hadde det.

Med første barn prøvde vi én gang og så klaffet det med en gang, så skjønner at vi ikke kan regne med å være like heldige denne gangen. Men det er veldig fortvilende med en svak positiv test den ene dagen, men dagen etterpå negativ :( Ordentlig berg og dalbane for følelsesregisteret.
 
Jeg hadde en gang mye symptomer på eggløsning, men der hvor egget rett og slett ikke slapp. Fikk ny eggløsning etter 10 dager. >< Hadde da egentlig helt stabil syklus fra før av, så skjedde veldig plutselig.

Er nok ikke så mye å gjøre annet enn å fortsette å teste. Dessverre. Det er kjedelig dog
 
Back
Topp