Forsinket mens etter neg forsøk

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Noen som har opplevd at første mens etter negativt ferskforsøk kommer svært sent? Blødningen etter forsøket kom til tiden, men neste syklus er nå på dag 51.
Er jo veldig ivrig på å få komme igang med fryseforsøk i august :wacky:

Ps.Har ikke eggledere så jeg kan ikke være gravid.
 
Hadde ikke fått tilbake syklus etter p-pilleslutt så usikker om forsøket hadde skyld. Men jeg fikk hjelp med de tablettene (som jeg ikke husker navn på nå) en gang for å rekke forsøk rett etter påske og p-ring gangen etter for å rekke forsøk før sommerferien. Så syklusene mine var lenger enn 28 dager.
Fikk tilbake mensen tidligere i år, fødte i fjor, og foreløpig ligger syklusen på mellom 45-55 dager.
 
Jeg har ikke hatt innsett, men hadde mitt første uttak i juni. Mensen etter uttak kom raskt, på cd25. Jeg har egentlig en syklus på 28 dager. Jeg tester nå etter EL i denne syklusen, og eggeløsninga er helt sjuuukt forsinka.... Så denne syklusen min blir unormalt lang, det ser jeg. Hadde som sagt ikke innsett, men som deg ekstremt lang syklus etter egguttak..
 
Jeg hadde uttak i november. Overstimulering så, fikk gonapeptyl.
Mens etter det kom fort. Men, EL og mens deretter (desember) ble forsinket. Ikke SÅ grusomt da, bare med ei uke eller så.

.. heldigvis, da, for da rakk jeg innsett med frys syklusen etter. :)
 
Jeg hadde ferskforsøk, positiv test en dag og negativ dagen etter. Var samme uke som jeg skulle ta blodprøve. Jeg hadde mens som «vanlig» tror kanske den var 1-2 dager forsinket. Men mensen som kom etter det var litt over en uke forsinket og eggløsningen etter det kom ganske fort, under en uke etter mens. Så syklusen er litt rar syns jeg etter fersk forsøk. Godt å se det flere som har det sånn. :)
Kan jo hende kroppen trenger litt tid på å komme seg i rute igjen?
Krysser fingre for fryseforsøk i august :)
 
Back
Topp