Forsinket mens etter egguttak

Ekornet

Andre møte med forumet
Dette var helt nytt for meg - har noen opplevd det samme? Og isåfall, hvor lenge var din forsinket?
Har ventet så inderlig på min vanligvis veldig regelmessige mens, men er nå fem dager «på overtid». Negativ graviditetstest.
Hadde første egguttak (kort protokoll) med totalfrys i oktober pga.mange egg og OHSS, og har pint meg gjennom ventetiden på første innsett siden da.
 
Jeg opplevde motsatt, altså vi fikk heller aldri satt inn, så gikk bare 4 dager på progesteronstøtte. Når jeg sluttet på denne tok det bare noen dager, så fikk jeg mens. Og dette var visst vanlig sa de, for når vi var inne til samtale etter at forsøket ble avbrutt fikk jeg spørsmål om jeg hadde fått mens allerede.

Har du spurt klinikken? Kanskje det er annerledes etter OHSS?
 
Jeg opplevde motsatt, altså vi fikk heller aldri satt inn, så gikk bare 4 dager på progesteronstøtte. Når jeg sluttet på denne tok det bare noen dager, så fikk jeg mens. Og dette var visst vanlig sa de, for når vi var inne til samtale etter at forsøket ble avbrutt fikk jeg spørsmål om jeg hadde fått mens allerede.

Har du spurt klinikken? Kanskje det er annerledes etter OHSS?
Takk for svar! Planlegger fryseforsøk i naturlig syklus, vet ikke hvor likt det er ditt forsøk?
Venter på svar fra klinikken nå. Ser dessverre at noen har opplevd å måtte vente flere uker på menstruasjon etter OHSS :(
 
Oppdatering som kanskje kan være nyttig for andre i lignende situasjon - menstruasjon kom sju dager senere enn vanlig :)
 
Back
Topp