forsinket IKM

bertelure

Forelsket i forumet
lurte bare på om noen har opplevd det samme som meg.. som sagt så driver jeg og samboeren min og prøver. denne måneden gikk jeg 1 uke over forventet mens, noe som aldri har skjedd før, trudde jeg var gravid, tok test og den var negativ, fikk mensen noen dager etterpå... [:@]
fortsatt være gravid? har ikke tatt test , men har heller ikke noen typiske gravidsymptomer....

HEI[:)] NESTEN SAMME SITUASJON; FORSINKET MESN (BARE ET PAR DAGER) OG NEG. TEST[8|] SYNES OGSÅ JEG HAR HATT SYMPTOMER PÅ AT JEG ER GRAVID; ØMME BRYSTER, KVALME OG TRETTHET[&:] KAN DET VÆRE INNBILT SVANGERSKAP????[8|] NOEN ER JO GRAVID SELV OM DE HAR MENSEN, SLIK SOM DU. MEN TESTENE SKAL JO VÆRE SÅ SIKRE......[&:] VI FÅR BARE ØNSKE OSS SELV BEDRE LYKKE NESTE GANG[:)]

ORIGINAL: Godhjerta

Er det lenge siden dere begynte som prøvere? Altså, er det lenge siden dere sluttet med prevansjon?

Vet av erfaring at mensen gjerne blir forsinket, når man har sluttet med p-pilla.
Det kan faktisk gå flere mnd'r før syklusen er helt normal igjen. Så dette har nok de fleste av oss her inne opplevd.
Og det er kjempe-irriterende og ikke minst forvirrende når tanta (mensen) ikke kommer til forventet tid.

Du kan jo også være gravid, for det er noen som har blødninger/mens de første månedene av svangerskap.
Og det finnes mange som ikke tester positivt før de er 5-8 uker på vei.

Eneste som er sikkert, er at alt er normalt, og derfor helt usikkert. hehe.
Det jeg råder deg til å gjøre, er å vente noen dager, for så å teste på nytt, hvis du er usikker.
Og dersom din syklus bare fikk litt hikke, og at den nå er stabil, så vil du antagentligvis få El om et par uker etter mensen. Sånn ca da.

Hvis du lurer på mer om dette, så bare spør oss. [:D]

Klem fra meg.

jeg har ikke brukt p-piller eller noe så det er ikke grunnen ihvertfall. det kan jo bare være en engangshendelse da, så vi får prøve igjen og se hva som skjer. jeg har også tenkt på det at jeg kan jo være gravid selv om jeg har hatt mensen, har skjedd andre har jeg lest. hvis jeg skulle være gravid så er jeg ca 6 uker på vei... burde slå ut på graviditetstest da..

Back
Topp