Forsinket el etter lap?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg hadde en lap nå torsdag som var, på syklusdag 11. Legen kunne da se et egg på høyre side som sikkert kom til å slippe de neste dagene (lapen viste tett eggleder på høyre side). Nå er jeg på syklusdag 15, og egget har mest trolig ikke sluppet. Jeg kjenner veldig godt på kroppen når jeg har el og i tillegg temper jeg, og har ikke hatt el i følge den. Vanligvis har jeg el mellom dag 13 og 15. Kan den være forsinket pga operasjonen?

hmm. ikke godt å si. Jeg hadde lap ca en uke før eggløsning, men min syklus var helt normal den måneden.

Jeg har også bare en eggleder, og jeg tror den siden egglederen mangler er den dominante siden. Jeg har gitt opp å bli gravid med bare en eggleder, skjønner ikke helt åssen det skal gå? Kan egget hoppe over til den andre siden?

hmm. ikke godt å si. Jeg hadde lap ca en uke før eggløsning, men min syklus var helt normal den måneden.

Jeg har også bare en eggleder, og jeg tror den siden egglederen mangler er den dominante siden. Jeg har gitt opp å bli gravid med bare en eggleder, skjønner ikke helt åssen det skal gå? Kan egget hoppe over til den andre siden?
Det ser ut som det ble normalt her også, el smerter nå i kveld, så var vel dette innlegget som måtte til :p

Har du måtta operert ut? Jeg har begge mine, men høyre er tett, så det er det ikke noe håp om pasasje devserre.. Men jeg har forstått det slik at så lenge eggstokkene er som de skal, skal lederen på motsatt side kunne plukke opp egget, utrolig nok!

Jeg er i samme situasjon med dominant eggstokk uten eggleder. Legene prøvde berolige meg med at egglederen på andre siden kunne ta over for den som manglet og hente egg fra andre siden. Over et år senere, etter mye om og men så fikk jeg bekreftet at egglederen var ødelagt og ubrukelig uansett gjennom ny lap.

Jeg er i samme situasjon med dominant eggstokk uten eggleder. Legene prøvde berolige meg med at egglederen på andre siden kunne ta over for den som manglet og hente egg fra andre siden. Over et år senere, etter mye om og men så fikk jeg bekreftet at egglederen var ødelagt og ubrukelig uansett gjennom ny lap.
Alt i alt er vel sjansen betydelig redusert når egglederen mangler/er tett vil jeg tro, så orker ikke å legge all min tro i at det blir baby de mnd det er el på den siden forråsirresånn :arghh: Hva er historien din igjen? Exu om jeg ikke husker helt feil?

Alt i alt er vel sjansen betydelig redusert når egglederen mangler/er tett vil jeg tro, så orker ikke å legge all min tro i at det blir baby de mnd det er el på den siden forråsirresånn :arghh: Hva er historien din igjen? Exu om jeg ikke husker helt feil?
Exu, endometriose, ødelagt gjenværende eggleder og mannen har virkelig elendige svømmere. :p men jeg er så teit at jeg håper like mye hver mnd
Dominant eggstokk på den siden jeg hadde exu og derfor fjernet eggleder. Den andre eggstokken er også litt "rar" fant de ut ved uttak.

Back
Topp