Forsinka/unormal eggløsning etter IVF

1984håp

Glad i forumet
Assistert-jentene
Noen andre som har fått forsinka eller unormal eggløsning etter en runde med IVF?

Syns det hele drar veldig ut. Vanligvis har jeg eggløsning rundt cd13, men denne gangen syns jeg at jeg har hatt symptomer (murring, økt sexlyst, slim) fra rundt cd7, og nå er jeg på cd20 (!).

Har brukt Clearblue Advanced lilla, som jeg har vært veldig fornøyd med før, men denne gangen blinka den på høy fertilitet i fem-seks dager før jeg endelig fikk maks for to dager siden. Har testa sporadisk med strimler fra Babyplan i tillegg, men de blir liksom ikke positive, og kan være nesten uten strek en kveld og så sterke dagen etter. Kan jeg ha hatt flere eggløsninger? Eller ingen? Føler meg litt på bristepunktet, som om kroppen roper etter at noe skal skje. Smiler hele tida og føler meg glad, selv om jeg uroer meg og gjerne vil ha litt kontroll over dette.

Har tatt utgangspunkt i at eggløsning skjer eller har skjedd en gang iløpet av de to siste dagene, og i dag, og vi har lagt inn aksjer regelmessig hele siste uka (annenhver dag). I går fikk jeg en sånn kraftig stikking akkurat der livmora ligger, som varte i ca fem minutter, og jeg tenkte med en gang «nå fester egget seg!»

Vi hadde første runde IVF i mai måned med Pergoveris, Ganirelix, Otrivelle og Utrogestan. Fikk også Fragmin og antibiotika etter uttak. Slutta på Utrogestan ca 16 dpo og fikk mensen samme kveld.

Vet at ingen av dere kan gi meg fasiten her, men er takknemlig om noen har lignende opplevelser de vil dele, frustrasjon, oppmuntring eller solskinnshistorier.
 
Dagens eggløsningstest. På vei ned eller opp, who knows ¯\_(ツ)_/¯ IMG_4756.jpeg
 
Så forvirra! Hadde jo maks fertilitet for 74 timer siden, men tok en ny i dag, og her viser både strimmel og cb at eggløsningen skjer?
IMG_4766.jpeg
 
Back
Topp