Forsikrings selskap

¤Ida

Gift med forumet
Hvordan har dere og er dere fornøyd?
Har dere hatt saker hos dem, hatt noe med dem å gjøre?

Vi har IF, skulle melde en sak inn å har bare hatt kaos hos dem siden.
Får forskjellige beskjeder, ikke noen klare svar, ble faktisk satt over 15 gang på 7 minutt for ingen kunne svare meg.
Virker som ingen der kan noe som helst!!!

Såååå skal lete meg ny forsikring, noen som har noen å anbefale??

Har gjensidige.
Eneste skadesak vi har hatt hos dem foreløpig er på bikkja.
Men det er raske oppgjør og de har aldri gitt meg noe trøbbel ift skademeldinger og slikt. (har hund som er i nesten konstant behandling for sykdom han bare må leve med..)

Har alltid fått god service.

Ei vennine av meg derimot har hatt masse krøll med gjensidige, men det er i hovedsak bank-løsningen dems, ikke så mye med forsikringen.

Har gjensidige og er utrolig fornøyd med de. Er også medlem i Delta så da blir forsikringen billigere og bedre. Har sak inne hos dem ja, erstatningssak for jenta vår som har hørselsskade og på grunn av den forsikringen vi har på henne så har hun fått penger på en konto som er sperret til hun er 18 som skal hjelpe henne siden vi ikke vet hvordan det blir for henne når hun blir eldre. Får også en sum en gang i året som er den dobbelte summen av hjelpestønad fra NAV og det er kun på grunn av denne gode forsikringen.
Er kjempefornøyd med de, og kommer nok aldri til å bytte.

har akkurat byttet fra if til gjensidige.. pga stor prisforskjell på bilforsikring. har i grunn vært ganske fornøyd med if. men ble litt irritert når de ikke har klart å melde fra til biltilsynet om at vi har bilforsikring hos de. så vi får brev om avskilting på bilen. men det ordnet de fort opp i. har ikke hatt noe sak hos gjensidige anna enn sønn våres sine tenner, men det vet jo vi ikke noe om hvordan blir fød han får de nye tennene! men sambo å han forsikringsmannen er blitt veldig gode venner da. så fått god service hittil!

vil ikke annbefale trygg!!!! noe verre enn det skal man lete lenge etter. de sendte oss regninga på godt over 20.000kr over det vi skulle betale. å når vi fikk beskjed om å se vekk fra de, så kom purringa på de å inkassovarsel osv... så vi måtte ganske høyt i det systemet før de klarte å fikse opp i det.

et tips uansett: følg med hva dere betaler. at det ikke overstiger det dere skal betale. for det har både if å trygg prøvd se på me oss!

Er forsikret i Vardia Nord-Norge forsikring.
Mye billigere enn noen andre jeg har vært borti og kjempegod service

Nå har vi nettopp byttet av Gjensidige til Frende.

Var ikke fornøyd med gjensidige. De klarer jo ikke å ordne opp i sine egne problemer.... Hadde avtalegiro på forsikringen, og noen måneder så trakk de beløpet både to og tre ganger....og den summen de trakk var endel høyere enn totalsummen/12.... Vi klagde og de beklaget og skulle fikse det.. etter ett år med betalingstull så byttet vi.. og da fikk vi en god sum tilbake... hadde betalt endel for mye ja:/

Back
Topp