Forsikringer

snuppedulla

Glad i forumet
Et spørsmål om forsikringer [:)] Vi har alle våre forsikringer i IF.. Bil, leilighet, reise og forsikring på store og små... synes det er så veldig dyrt med if så vurderer å titte litt på storebrand, har inntrykk av at de er billigere...

hvor har dere deres forsikringer og hvorfor?

VI har litt rundtomkring...
Villaforsikring og 1 bil i Jernbanebanken Bank og Forsikring
1 bil i Enter forsikring. Skal bytte tilbake til Jernbanen når eg har fått brukt den goden at dei betaler for skifte av frontrute! ;)
Barneforsikring i ACE.
Egen personforsikring har vi begge gjennom jobben, men no når eg tenker meg om, så lurer eg på om vi kanskje skulle hatt ein egen også? Hm...

Vi hadde begge bilene i IF, men bytta over til Gjensidige nå.. Sparte noen tusen på det, gitt[:)] Lillegutt har forsikring gjennom Sparebanken. Jeg er forsikra gjennom jobben, Storebrand. Om jeg slutter der, så vurderer jeg og fortsette med Storebrand. Husker ikke hvor sambo er forsikret[:D]

Såååeh, det er noen selskaper vi skal holde kontroll på[8D]

vi hadde bilforsikring i IF når vi ble påkjørt av en lastebil som også hadde IF og vi fikk skylda! Dette mest sannsynlig fordi den avtalen yrkessjåføren hadde var mer verdt enn oss lissom.. SÅ vi bytta, har hatt litt forskjellige, men har nå alt i Gjensidige. Sparte masse, og siden jeg er YS medlem og NAF medlem sparer jeg enda mer. Hvis du er organisert er det greit å sjekke hvor de gir avtaler, vet at LO gir rabatter et annet sted, husker bare ikke hvor...

Back
Topp