Forsikring??

ozon

Gift med forumet
Vi vil forsikre jenta vår.. Når gjøres dette og hva slags forsikring bør vi ha.. Noen som vet? Hvilke firma som er best å forsikre hs o.l....

Når gudbarnet mitt ble født, ble bestevenninnen min nedringt og fikk postkassen full av forsikringsforslag fra flere forskjellige firma! Det er vel egentlig bare å finne det firma som passer for dere og barnet deres.
Jeg hadde han med meg i banken engang, og da skulle de til og med ha meg til å forsikre han! Måtte flire litt for meg selv..

Da vi åpnet bank-konto til Theodor, var det en slik avtale at han måtte forsikres der i tillegg..
Så da gjorde vi vel det da han var tre måneder omtrent..
Også hadde vi en selger fra Vesta her, og han viste oss masse tall og papirer på at den forsikringa i banken var jo ikke nok!! Så da er han forsikra der også!!
Er jo greit, men føler det litt slik også, at jeg ikke vil forsikre han. For det kommer ALDRI til å skje noe med gutten min!! Får ikke lov til å skje noe galt med ungene mine!!!!!!!! [;)]

Er du medlem i Coop, har de faktisk også forsikringer. Se på coop.no

Har selv forsikret gutten min gjennom Sparebank1Srbank, men har hørt at viss du lar barnetrygda gå direkte inn på ein høyrente konto som du oppretter i posten. Så blir barnet automatisk forsikra. I tillegg til at du har 10 gebyrfrie uttak i året.

Har forsikret mine gjennom Sparebank1. Mener det er en ganske god avtale. Men det har kommet flere til etter at vi tok valget, så jeg vet ikke hva som er det beste.

Ja,ikke greit dette med forsikringer...
De fleste tilbyr faktisk kun skade forsikring,noe som ikke veier bra opp om barnet skulle bli sykt å få varig skade eller slikt pga dette!
En av de jeg har syntes har hatt best forsikring å tilby er "Trygg Hansa",men de har 25års grense...Så er jo ikke alle den er aktuell for.
Ellers så har vi nå valgt Vesta...Helt greie,og dekker litt mer enn de vanlige![;)]

Back
Topp