Forsikring

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
I morgen er mini 6 uker, så jeg driver å snuser på forsikringer.. Hvilken/hvor skal dere forsikre barna? De to andre har Frende, men det blir vanskelig nå siden vi måtte komme innom fysisk og vi bor langt unna...

Sendt fra mobilen min ♥

Min Markus ble forsikret idag, på sin 6 ukers "dag":D Vi valgte Gjensidige, men det er kun fordi vi har alt annet der. De har visst en slags nyfødt forsikring, varer til barnet er 6 måneder.

Vi har tusta litt med å ordne det, men skal ha If eller Sparebank1 :-) Tror det heller mot den siste, for der har vi alt annet og den ble visst kåra til den beste barneforsikringa i fjor fant mannen ut.

Trodde ikke vi fikk forsikre de før de er 3 mnd eg? Mener det var slik for tre år siden iallfall... Men kanskje nye regler? Vi har forsikra de i den lokale banken som har samarbeid med gjensidige.

Med eldste forsikret jeg henne gjennom skandiabanken, men jeg finner ikke noe info om det der nå, så jeg vet ikke om de har sluttet med det. Jeg vil forsikre minstesnuppa også, men håper ikke vi får noe trøbbel med det siden forrige barn var alvorlig syk.

Back
Topp