forsikring!

Munemor

Elsker forumet
No MÅ eg få fiksa forsikring til mitt lille knøtt...Er det nåken som har forsikring å anbefale???
Lurer litt på ACE barnetrygghet, nåken som har den?

Vi har i Gjensidige og den er vel helt grei.
Hun som tegnet den for oss sa den var den beste i markedet men det sier de vel alle... [&:] 

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Solvit

Jeg ringte If rett etter fødsel og fikk beskjed om at han ikke kunne forsikres før han var 3 mnd. Litt rart syns nå jeg[>:]
er forsdkjelll fra forsikring til forsikringselskap så da hadde jeg ringt noen andre[:)]

Har selv jernbanepersonale, men vet om mange som er fornøyd med ACE

er du fornøyd med jernbanepersonalet sin...Har nemlig den banken sjølv..

Vi har ace sin forsikring på begge ungene og er egentlig veldig fornøyd med vilkårene der. Nå har det heldigis ikke skjedd noe med noen av dem, så hvordan ace opptrer når ulykken inntreffer det vet vi ingenting om. Men det jeg vet om den så føler jeg å kunne anbefale den!

her har vi forsikret i storebrand.. hvorvidt det er bra vet jeg ikke... [&:] koster ca 500 i året

leste noe på nett her om dagen om at barneforsikring var unødvendig. det er visst ikke lett å få utbetalt no særlig hvis det skulle oppstå no. de anbefalte å spare tilsvarende beløp sånn at man hadde noe i tilffelle det skulle skje no.
Vi var i banken i dag og der mente de at det ikke er nødvendig å forsikre før de er 1 år.

Vi er litt usikkre på hva vi ska gjøre ennå...

ORIGINAL: Munemor

ORIGINAL: Solvit

Jeg ringte If rett etter fødsel og fikk beskjed om at han ikke kunne forsikres før han var 3 mnd. Litt rart syns nå jeg[>:]
er forsdkjelll fra forsikring til forsikringselskap så da hadde jeg ringt noen andre[:)]

Har selv jernbanepersonale, men vet om mange som er fornøyd med ACE

er du fornøyd med jernbanepersonalet sin...Har nemlig den banken sjølv..
ja er kjempe fornøyd med de har all forsikring mellom de og veldig lette å ha med å gjøre når det er skadde. Pluss at stprtsett over jhelle linja er de billigere en andre
,han som jeg har som kontaktperson kan jeg ringe til på kveldstid også[:D]så da jeg hadde pippebran for 7 år siden ringte jeg ham kl 9 om kvelden og han stod på døra kl 10 og hjalp oss[:D]

Jøss, det må eg sei. Ikkje verst[:D] 

Kanskje eg skal snakke med dei da...

Back
Topp