Forsikring?

*LykkeligSomMamma*

Glad i forumet
Er det noen her som har spebarns forsikring?

https://www.gjensidige.no/no/0/Privat/Forsikring/Barn-og-unge/Spedbarnsforsikring

Sitter her å er veldig uskikker på om jeg skal bestille det eller ikke. [&:]

Æhm nei, har ikke det enda, men tenkte kanskje at det er greit å ha etterhvert når den lille er født?!

oki.. For denne forsikringen gjelder jo fra no av til h*n er 3 mnd. og etter det må jo det en annen forsikring.

tips jeg fikk av en venninne som jeg vurderer
det er barneforsikring via postbanken.. Koster ingenting så lenge du skyter inn penger en gang i mnd.. men kan fremdeles ta de ut .. du har 6 gebyrfrie uttak på den.. Så jeg tenkte å få barnetrygden inn der.. Så kan du evt føre den over annenhver måned.. da sparer du deg for ca 130 kr mnd i forsikring (sparebanken vest sin takst iallefall)

jeg har ikke tenkt på forsikring engang jeg.. :S

Det postbanken "trikset" er vel noe å vurdere :)

Har ACE barneforsikring...[;)]

jeg har alle andre forsikringer i gjensidige, så kommer derfor til å ha forsikring på lille gull der og. [:)]

ORIGINAL: Diddij

Har ACE barneforsikring...[;)]

har også den på sebastian... så jeg regner med at jeg fortsetter med den.. 95 kr i mnd dersom du har avtalegiro...

Vi har barneforsikring i Gjensidige til Karsten, og nurket skal  også få det når h*n er født

Vi har ikke forsikring til eldstemann og kommer ikke skaffe det til nestemann heller.
Mener det er unødvendig etter å ha satt meg inn det.

Jeg tenker som så at det er 30kr. Skulle vi krasje på vei hjem fra sykehuset (bank i bordet) så er det verdt de 30kr. Det er ikke det første du tenker på når du kommer hjem med en baby å dra til forsikringsselskapet.... Vi kjører på den!
(har forøvrig resten av forsikringene våre der også)

Back
Topp