Forsikring

Triiny

Elsker forumet
Hvor har dere forsikret de små?
Og hvilken forsikring er det?

Har faktisk ikke gjort det enda, har ikke tenkt på det engang. Er vel kanskje lurt?

if tror jeg he he.. gubben som styrer med dette,, han bytter støtt så er neimen ikke sikker he he[;)]

Hva er egentlig poenget med livs forsikring til ungen?
Forstår hvorfor det er lurt å ha uføre forsikring, men har aldri fått forklart hvorfor man bør ha livsforsikring..

Har barne-og ungdomsforsikring gjennom Sparebank1 her... satte det på frøkna da hun var 1 måned.. Man vet jo aldri om det kan skje en ulykke eller sykdom, så da er det greit å være forsikret...

Her blir Kenneth fullt forsikret hos Gjensidige, så fort jeg får legeattest på han [:)]
er ikke mange kronene i mnd..
Har mine andre forsikringer hos gjensidge, derfor jeg velger dem til han og.. skal med det samme opprette livsforsikring på pappaen og - jeg har allerede [;)]

åh! der sa du noe.
får ikke forsikret før de er 3mnd (bortsett fra spedbarnforsikring da),så har helt glemt det.
men nå kan jeg[:)]

hadde gjensidige før,men syns det var fryktelig dyrt. bytta til skandiabanken. halveprisen og akkurat samme vilkår[:)]

Vi har barneforsikring i Tryg Vesta gjennom Utdanningsforbundet. [:)] Siden de er en stor aktør, får vi billigere forsikringer. [;)]

Back
Topp