forsikring. trenger tips

Hlin

Elsker forumet
forsikring av barn,voksne hest hund og katt! hvilket selskap har alt og best pris og vilkår?
evt innbo hadde vel vært greit å få med på samme greia.,.

Aner ikke hvilke selskap som gir best vilkår på disse forsikringene, men jeg vet at enkelte har samarbeid med banker og at man får bedre pris som f.eks. Fordel Pluss-kunde i Nordea hvis man har Gjensidige, og If har vel noe opplegg for dem som samler et visst antall forsikringer hos dem. Tryg har noe rabattordning også, husker ikke hvordan det var. Det lureste du kan gjøre er å skaffe deg en oversikt over hva slags vilkår du ønsker deg, og så kontakte forskjellige selskaper og be dem om å lage tilbud til deg (det kan lønne seg å be dem om å ta med bilforsikring, husforsikring og kanske reise også, bare for å se). Det gjør de villig vekk. Det tar litt tid, men det er verdt det, siden du kan spare en del, samt at du vil få god oversikt over hva dere faktisk betaler for.

Jeg har alt i Sparebank1, men nå har jeg ikke så veldig mye å forsikre da.. Innbo har jeg gratis gjennom LO-medlemskapet mitt, bil, hund og reise har jeg gjennom LO favør.. Siden det er Sparebank1 som administrerer tjenestene og jeg er bankkunde der har jeg halv pris på kortavgift, bedre rente på lånet mitt, høyere rente på sparekontoen, starta på 70% bonus på min første bil, i tillegg til at jeg da har sånn helkunderabatt som gir meg 25% rabatt på premien..

Hadde Agria på hunden før, det vil jeg ikke anbefale.. :-P Ellers har jeg ikke sjekket ut så mye andre sine vilkår skal jeg være helt ærlig. Jeg betaler ikke så mye i måneden, så jeg tror ikke det er så mye for meg å spare.. Kan hende jeg tar meg en runde når jeg får barn og hus å forsikre, om jeg føler tilbudet fra Sparebank1 er urimelig/dyrt/dårlig..

Har vært fornøyd med Sparebank1 på innbo. Men har samlet blil, innbo og personforsikring (inkl barneforsikring) og reiseforsikring hos IF nå. Men aldri brukt den da, så vet jo ikke ;)

Men på hest, hunder og katter har jeg brukt Agria i snart 5-6år og har måttet bruke de flere ganger og er fornøyd. :)

eg har barneforsikring + familieforsikring som inneholde bla innbo og reiseforsikring gjennom banken me har kontoer  :)

Back
Topp