Forsikring på katt

shewolf

Gift med forumet
Den ene katten vår har vært utrolig uheldig. I fjor endte vi opp med en dyrlegeregning på ca. 7000 kr. Vurderte om jeg skulle forsikre kattene våre da, men det ble bare med tanken. Tenkte: "hva er sjansen for at vi kommer til å ende opp med noe slikt igjen?"

Denne uken, akkurat et år etter, fikk hun nesten den samme skaden, men vi slapp billig unna, med en regning på 1500 kr.

Har nå bestemt meg for å forsikre kattene våre èn gang for alle!

Noen her som har forsikring på katt? Hva betaler dere? Hvor er katten forsikret?

Pusefrøkna vår er forsikret i Gjensidige, bare sykdom, ikke død. Har en helt vanlig huskatt og vi betaler ca 500 kr i året[:D]

ORIGINAL: plaske

Pusefrøkna vår er forsikret i Gjensidige, bare sykdom, ikke død. Har en helt vanlig huskatt og vi betaler ca 500 kr i året[:D]

Dekker det veterinærutgifter dersom katten har vært uheldig?

Har Agria katteforsikring.
Endte opp med vetrinærregning på 15 000,så da bestilte vi forsikring dagen etter [&:]

ORIGINAL: blessa

ORIGINAL: plaske

Dekker det veterinærutgifter dersom katten har vært uheldig?

Jepp, men tror det er en liten egenandel. Husker ikke i farta hvor mye...

ORIGINAL: *englefjes*

Endte opp med vetrinærregning på 15 000,så da bestilte vi forsikring dagen etter [&:]

Ja, slikt er surt! Etter turen vår til veterinæren i fjor, ble plutselig katta vår den dyreste katta i bygda. Og hun er ikke rasekatt engang! Folk synes nok vi er gale [8D] Men slik er det når det er 100% sjanse for at katten blir frisk. Du velger ikke å ta livet av din venn, bare fordi han er skadet - og ihvertfall ikke når han garantert blir frisk igjen!

Hvor mye betaler dere i året forresten?

ORIGINAL: blessa

Hvor mye betaler dere i året forresten?

Sånn ca 500 tror jeg.

Back
Topp