Forsikring og kondemnering av gammel bil

Pallar

Elsker forumet
Krasja for en stund siden. Han som kjørte på meg tar all skyld. Jeg kjørte en 90 modell som nettopp var eu-godkjent, og gulla god. Hvor mye kan man rekne med å år igjen?

listepris

ORIGINAL: nussnøff

listepris

Er ikke listepris på biler når de er så gamle. Fikk jeg høre i allefall.
Hadde vært greitt å vite hva vi får tilbake, så vi kan begynne å se på ny gammelbil.

Tviler på at du får igjen så veldig mye, max 5000 kanskje.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Tviler på at du får igjen så veldig mye, max 5000 kanskje.

Da taper vi masse. kjøpte bilen for 8000 kr for ett år siden. Etter dette har vi lagt en god del arbeid og penger i bilen i slitedeler blant annet. Hvor i alle dager finner man en bensingjerrig bil som er eu-godkjent i 2 år fram i tid til 5000 kr da?? [:(]

jeg hadde en gammel bil med en gang jeg fikk lappen. Naboen rygget i døren på den, og takstmannen sa at hvis skaden hadde vært bitte litt større så hadde bilen bitt kondemnert pga verdien. Jeg fikk tilbake over 8000kr bare på døren. Dette var en bil som jeg kjøpte for 10 000.

ORIGINAL: nussnøff

jeg hadde en gammel bil med en gang jeg fikk lappen. Naboen rygget i døren på den, og takstmannen sa at hvis skaden hadde vært bitte litt større så hadde bilen bitt kondemnert pga verdien. Jeg fikk tilbake over 8000kr bare på døren. Dette var en bil som jeg kjøpte for 10 000.

Oj [:)]

Sjekk hva samme bil ligger på i pris på finn.no & autodb.no, kanskje det kan gi en pekepinn?

Back
Topp