ORIGINAL: mitzi86
ORIGINAL: StinkiStini
Gode penger![:D]
Lønner seg å være godt forsikra her i verden!
Skal jammen forsikre barna mine slik jeg også siden vi har endel diabetes i familien
Kommer an på hvem som har diabetes i familien. Vi får ikke en krone om barna skulle få det siden jeg har diabetes. Syns også det er smakløst og juble over pengene når du ikke virkelig skjønner hva det innebærer. Jeg har slitt i 10 år pga denne diagnosen.. Ingen diabetes er lik og noen kan virkelig slite, dette ikke for å være negativ, men når dere virkelig skjønner hva sønnen deres har fått skulle dere ønske dere var foruten penger å heller en frisk sønn..
Ikke gled deg over pengene, vær så snill, det kommer ikke sønnen din til å være glad for når han blir tenåring og vil være som alle andre å slutter å sette sprøytene sine for å være som alle andre, og dette vil skje. vært på leir alle år siden jeg fikk det og alle har hatt en periode med fornektelse.. syns virkelig det er smakløst med denne meldingen..
Men du har dine meninger og jeg mine [:D] God jul[:D]
Har hatt det travelt i det siste nå før jul, så har ikke svart så mye her inne... hehe begrenser seg når man ikke er med pc, men surfer på Iphone[8D]
MEN: nå MÅTTE jeg bare svare[;)]
Tro meg- Snuppo vet meget vel hva det innebærer å ha et sykt barn- og jeg er sikker på at hun gladelig hadde BETALT 500.000 for å få sønnen frisk!!! Og jobbmessig er det ikke bare bare! Og den flotte sønnen hennes har jammen fått gjennomgå endel, stakkar liten! Snuppo selv har vært gjennom mye- uten at jeg skal gå inn på det- det er opp til henne- så jeg skal ikke si noe om det.
Og ikke er det snakk om hvorvidt man er invalid eller ikke- det er det forsikringsselskapet som avgjør etter diverse kriterier. Man kan få en hel del penger selv om man ikke er grønnsak.
Nei ærlig talt folkens- ungen er syk, og det er mye som familien har vært gjennom. Pengene er de vel unt!!!![:)] Og selvsagt så hadde det vært bedre med friskt barn- men pengene gjør jo at familien står litt bedre stilt med tanke på fri fra jobb, tilrettelegging på jobb og ikke minst å kunne unne seg en velfortjent ferie fra sykdom (for å nevne noen eksempel).
Og jeg er overbevist om at Snuppo ikke "gleder" seg over pengene på den måten- men midt i all elendigheten- så ja- det gjør at man får en bekymring mindre. Så hva med å la tvilen komme en person til gode???!!!
Nei Snuppo vennen- det gleder meg å høre[:)][:)][:)][:)][:)] Dere er så vel unt pengene som noen kan bli!!!! Herlig å høre at du har fått en slik gladnyhet oppi alt strevet dere har hatt!!! Det gleder meg virkelig og jeg er så glad på dine vegne[:)] Snakkes mer over romjulen når jeg får ledig tid[;)] Hehe pc er nedprioritert nå...
PS: Lykke til med gavene på julaften[;)] Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!!