Forsikring av barn *insp*

hirly

Gift med forumet
Hvor har dere forsikret barna? Hvorfor har dere valgt akkurat det forsikringsselskapet?

Kjenner du til noen forsikringsselskaper som IKKE har gode barneforsikringer?
Hva skal til for å ikke få forsikring?

opp :)

terra!

Vi har barneforsikring i Gjenside og en ekstra i Terra. Den i Terra er vel mer en rein ulykke og uføreforsikring. Mens andre er barneforsikring ved sykdom e.l.

Inninellom hører jeg om de som livsforsikrer ungene sine. Galskap.

Norges beste i test er Storebrand på alle personforsikringer.
Vi har i IF, fordi gubben har jobba der... og vi har BRA rabatter pga det. Ellers hadde vi valgt Storebrand på den... men vi har en bra en vi også altså. En av de beste.

ORIGINAL: Labambie

Vi har barneforsikring i Gjenside og en ekstra i Terra. Den i Terra er vel mer en rein ulykke og uføreforsikring. Mens andre er barneforsikring ved sykdom e.l.

Betyr det at de får et beløp om ungene dør?

Gjensidige. Det er der vi er forsikret også og de har en veldig bra barneforsikring[:)]

Har sånn pakke gjennom sparebanken som er for hele familien, og egen barneforsikring gjennom coop til mini[:)]

Vi har barnas trygghetskonto i Postbanken og i den er det med en gratis forsikring, i tillegg betaler vi et lite ekstra beløp i mnd for at han skal være enda bedre forsikret.

Hvorfor er det galskap? Har du stått for begravelse noen gang? Det koster skjorta og vel så det. Det er gratis å bli født inn i denne verden, men når du dør skal du eller dine etterlatte helst ha penger på bok. [:'(] Da slipper man iallefall å måtte tenke på økonomien i forhold til en begravelse om man har livsforsikring.

Hvorfor?

ORIGINAL: Froskegele

Hvorfor?

sign

ORIGINAL: hirly

Betyr det at de får et beløp om ungene dør?

Vi får det, men tror det er på 50.000, og slike summer er ment for å dekke begravelse (stein, kiste, alt sammen, og det er DYRT!)

Men skjønner hvis du mener de som har summen på flere hundre tusen, eller million.. Det er litt sært[&o]

opp med seg :)

Frende. Har alle de andre forsikringene mine der, og det virket som en bra forsikring.

Ingen steder. Får ikke før han er 2 år. Da velger vi Tryg.

ORIGINAL: Tyttebæra

Forsikrer ikek Tryg barn under 2 år?

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: Tyttebæra

Forsikrer ikek Tryg barn under 2 år?

Jo, men han hadde for lav fødselsvekt, så han fikk ikke. Vet noen er heldige, men har fått avslag hos 4 stk, så da venter jeg til han blir 2, så han får hos Tryg.

Back
Topp