Forsikrer dere barna?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
I så fall hva slags forsikring har dere?

har tenkt å forsikre sønnen vår i storebrand, men han kan ikke forsikres før han 3 mnd gammel :) vet ikke koffor, men sånn e nu det :)

Tom-Odin - 27.07.11<3. Trym-Christoffer - 29.07.13 <3

De to eldste er forsikret i Frende forsikring. Det skal lillebror også :)

Sendt fra mobilen min ♥

Begge ungene er forsikret i storebrand med den beste forsikringen.

Vi hadde forsikring på hunden så da syntes vi ungene også burde ha ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Frende. Den trer i kraft når han er 3 mnd :-)

Jeg skal forsikre minstefrøkna også, håper bare ikke det blir noe kluss siden forrige barn var alvorlig syk. Eldste er også forsikret, men husker ikke hvor, må vel sjekke det ut... :)

Jeg skal forsikre minstefrøkna også, håper bare ikke det blir noe kluss siden forrige barn var alvorlig syk. Eldste er også forsikret, men husker ikke hvor, må vel sjekke det ut... :)

Håper det går i orden. Er ikke det litt sånn USA-tilstander, om de skulle nekte pga sykt søsken? Håper det :-)

Skal forsikre ho i den lokale banken i samarbeid m/Gjensidige. Men ho må bli 3 mnd først :)

Da skal jeg undersøke litt selv jeg :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Markus er forsikret i skrivende stund. Blir 2 måneder imorgen. Gjensidige hadde en nyfødt forsikring som gjaldt til 6 måneder. Fra da måtte det tegnes en annen forsikring. Denne nyfødt forsikringa kosta ca.200kr i året(som igjen blir bare rundt 100 lappen siden forsikringa kun gjelder til han er 1/2 år)! Så ikke noe å lure på!

Nå har jeg så å si alt av forsikringer hos Gjensidige, så kan jo hende jeg har fått litt rabatter. Men kan ikke være såååå mye:P Vil anbefale folket å høre med Gjensidige, slik at deres små er forsikret med en gang:)

Markus er forsikret i skrivende stund. Blir 2 måneder imorgen. Gjensidige hadde en nyfødt forsikring som gjaldt til 6 måneder. Fra da måtte det tegnes en annen forsikring. Denne nyfødt forsikringa kosta ca.200kr i året(som igjen blir bare rundt 100 lappen siden forsikringa kun gjelder til han er 1/2 år)! Så ikke noe å lure på!

Nå har jeg så å si alt av forsikringer hos Gjensidige, så kan jo hende jeg har fått litt rabatter. Men kan ikke være såååå mye:p Vil anbefale folket å høre med Gjensidige, slik at deres små er forsikret med en gang:)

Samme her :)

Back
Topp