Forsatt usikker eg!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Er vi innenfor 100 om dagen? Føler eg har vært litt slakk for tiden:o greit å holde seg innenfor 100 om dagen,men orker ikkje å skulle slå de andre gruppene på skravle så masse du klarer dagen.. då får vi ta til takke med "over 100" loddet :) enig?
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Så enig, så enig! Har ikke så mye overskudd til å sitte og skrive hele tiden ;) Haha, det hørtes slapt ut, men jeg leser og følger med :D

Enig, er desverre veldig dårlig på " tomme" innlegg. Føler det må være noe fornuftig å legge ut!

Men det er jo akkurat dette vi er så fantastisk flinke på jenter <3 <3 Vi skriver fine, viktige, nyttige ting og noen sånne "Bli-kjent" ting og ikke bare dritt og teite ting :D Flinke er vi :D

Men det er jo akkurat dette vi er så fantastisk flinke på jenter <3 <3 Vi skriver fine, viktige, nyttige ting og noen sånne "Bli-kjent" ting og ikke bare dritt og teite ting :D Flinke er vi :D

det der må jo bare Janet like å¨høre ;) hehe

Enig:-) har blitt litt stille herfra de sistedagene,da jeg og nesten resten av familien ligger strak meg omgangsyken:-(
Håper vi holder oss innenfor de 100:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har vært litt sløv om dagen, sliten i kropp og sjel. Men jeg svarer litt iallefall :)

Er helt enig i at vi heller skriver innlegg med innhold istede for bare masse tull for å få så mange som mulig! Kvalitet over kvantitet :D

Back
Topp