Forsatt brunt utflod..... *OPPDATERT...*

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Var til legen i dag , og han sa det var veldig normalt med dette. Ville ikke ta noen undersøkelse på meg .. Men sa han kunne sende meg til GU med innvendig UL vist jeg var bekymret.. Så det takka jeg ja til... Men det kom sikkert til å ta eit par uker. Men han mente jeg skulle berre slappe av. Så da får vel jeg bare gjøre det...

I helgen har det kommet brunt utflod, det er ikkje kjempemørk.. Hadde ikke kommet noe i dag, men no når jeg var på tolaette kom det igjen..... Er så redd for der er noe galt... Er det noen som opplevere dette ??

har ikke opplevd selv, men er jo mange som sier at det er helt normalt de første 3 månedene. Er jo mange som til og med får menstruasjonsliknende. Jeg ville nok ha ringt til legen og spurt for sikkerhetsskyld...men ikke uroe deg for mye. Alt er sikkert normalt :)

Er ikke alltid det er noe farligt. Men ring legevakten å hør dem di. Om de tar GU el ikke aner jeg ikke, vist di har ett ULapparat er det vel mer naturlig med en rask sjekk der..?

Vist du klarer å vente er det vel ikke noe problem vil jeg tro..?

jaa jeg har hatt det i dag!

Først begynte jeg nesten bare å skjelve for at jeg syns det var ekkelt, men ikke har jeg noe vondt i magen eller ryggen, og når jeg sjekket igjen senere, så var det bare veldig lite..

så jeg engster meg ingen ting for om det går galt...hadde det sist med 1.mann, og det skjedde omtrent på akkurat samme tidspunkt, men har uansett tenkt til å kanskje ta en telefon til legen i morgen, men det er mest av alt fordi jeg har lyst på tidlig ul denne gangen, så mulig jeg tar den telefonen ned.. :)

Alt ordner seg nok!

blødninger kan ha veldig mange årsaker - sprukne blodkar, hormonelle blødninger, en "tvilling"abort (at det var to foster og det ene glipper) eller også(dessverre) truende spontanabort. Så alt fra helt uskyldig til skummelt, derfor er det greit å få sjekka det.

De gangene jeg har mistet har de ikke tatt gu, bare HCG måling.

AudiMamma skrev:
Vist du klarer å vente er det vel ikke noe problem vil jeg tro..?

Jeg synes det er en uting at det er flere som velger å bruke legevakten til ting som dette. Voldsom blødning og stor sannsynlighet for SA er én ting, men jeg synes det helt riktig at man velger å vente til fastlegen åpner med å komme med ubehageligheter som utflod og kvalme.

JA - begge deler er fryktelig ubehagelig og kanskje skummelt, men er det SA er er det uansett ingenting legevakten kan gjøre, og har man "overlevd" flere dager med kvalme, klarer man en natt til. (Jeg er selv blant de som her inne har fått tips om å ringe legevakten for å få kvalmestillende)

Legevakten er tross alt ment for AKUTTE tilfeller.

ok, men det var jo bra da. Hvis du bekymrer deg veldig....så kan du jo eventuelt bestille en privat ul?? går sikkert litt raskere selv om du må betale litt for det.

mrs.lykkelig skrev:
hvordan går det med deg nå da? Jeg hadde som sagt også brun utflod i helga, var på ul idag (pg.a andre årsaker) og alt var som det skulle, og fikk beskjed om at det er veldig normalt med brun utflod i begynnelsen. Så håper du klarer å slappe av litt :)

Hei du :) Jo her går det bedre nå... Har ikkje sett noe til brunt utflod siden mandags morgen... Og har no stresset ned litt... Og legen sa det sikkert var normalt, men ville sende en henvisning til tidleg UL, så jeg slapp å bekymre meg. Men kunne jo ta noen uker. Men men, det går bra Har jo begynt med kvalme, svimmel og puppene er enda mer ømme. Så har enda symptomer. Det er vel bra ?? Godt at alt var bra med din lille spire :)

Dette hadde jeg med førstemann i ca uke 8... Ble like redd som deg,men fikk beskjed om at dette var normalt.. Viste seg at flere veninner av meg hadde opplevd d samme... Jeg hadde også en kraftigere blødning som kom plutselig (som jeg tissa på meg for å være direkte), men var vist også "normalt"....

Er bare å ikke få panikk....

Åja,jeg vet.. enklere sagt enn gjort.. Håper d går bra med deg nå....:)

Back
Topp