Forsamtale til innsett

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da kan jeg vel si at vi er sånn delvis igang, men allerede nå er jeg jo da litt nysgjerrig på hvor lang tid det går fra forsamtalen til første innsett eller dvs til man er skikkelig igang?:D

Vi tilhører Riksen.

Hadde forsamtale 20. Februar, og fikk da beskjed om å ringe inn på første dag av neste mens.
Det blir rundt 8. Mars.

Har forstått det slik at på langt regime (som vi skal ha) så starter man på nesespray ca dag 21 i syklusen, som blir rundt 28. Mars. Da er vi ordentlig i gang.

Så det ble omtrent 5 uker fra forsamtale til oppstart av nesespray for vår del.

MEN det kommer selvsagt ann på hvor lenge det er til din neste mens, og hva slags behandling du skal ha. :)

Jeg så på nettsiden til fritt sykehusvalg at det ikke var vente tid etter forsamtale på Porsgrunn? Så kanskje dere kan starte opp med engang :)

Det vil nok variere litt ut fra hvor lang ventetid det er på sykehuset/klinikken osv. Vi hadde forsamtale i april i fjor, satte i gang med hormonbehandling 7.september. (Da var mensen 3 uker forsinket, så skulle egentlig ha begynt i august:))
Vi måtte altså vente noen måneder, men noe venting var nok pga av sommerferien, så det kan hende man kommer raskere i gang på denne tiden av året..

Jeg så på nettsiden til fritt sykehusvalg at det ikke var vente tid etter forsamtale på Porsgrunn? Så kanskje dere kan starte opp med engang :)
Det hadde vært fantastisk altså :) jeg føler jeg har ventet meg ferdig nå :P uff selv om det nok er flere som har ventet lenger

Back
Topp