Forsamtale og spermprøve(trenger "hjelp")

Emiliemor

Gift med forumet
Vi skal på forsamtale torsdag. Har time veldig tidlig på dagen. Sambo skal avlevere spermprøve.

Når bør vi hoppe i høyet siste gang før timen? I kveld eller i morgen kveld? Hihi.. Rart spm kanskje :p

Det står 2-7 dager på den rekvisisjonen til Riksen hvert fall. Og de anbefalte 3-4 dager da jeg spurte. De spør når siste utløsning før prøven var når man leverer, eller det gjør de på Riksen. :)

Det står 2-7 dager på den rekvisisjonen til Riksen hvert fall. Og de anbefalte 3-4 dager da jeg spurte. De spør når siste utløsning før prøven var når man leverer, eller det gjør de på Riksen. :)

Hva tror du er best? Mandag kveld ? Da blir det 58 timer siden sist utløsning eller i kveld da blir det jo 82 timer :p Hehe.. Vi surra jo så mye med det sist spermprøve så vil gjøre det mer riktig denne gangen :p

Vi satset på 4 dager til prøven. :) Til forsøket nå ble mannen bedt om å ha utløsning på fredag, før levering i morgen. Tror det er ganske samme det altså. :)

Så spennende!:-) masse lykke til! Er selv veldig spent på akkurat den delen (selvfølgelig også sluttdelen)!:)

Jeg er veldig spent selv, mitt første forsøk. Lykke til deg og!

Sorry Emiliemor, ble visst hopp i tema. :p Jeg er spent på forsamtalen din.

Back
Topp