For meg var det 6/7, i PorsgrunnOi! Hvor var dette da? Var forberedt på 6mnd venting jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg var det 6/7, i PorsgrunnOi! Hvor var dette da? Var forberedt på 6mnd venting jeg!
Spørsmålet var om Porsgrunn, så jeg svarte om Porsgrunn. Har også vært på forsamtale på Rikshospitalet i februar i år. Ventetiden ble 6 uker fra henvisning sendt til jeg fikk time fortere på grunn av avbestilling. Folk rømmer nesten derifra, så det blir kortere ventetid, men de starter ikke behandling med en gang.Oi! Hvor var dette da? Var forberedt på 6mnd venting jeg!
Rømmer?Spørsmålet var om Porsgrunn, så jeg svarte om Porsgrunn. Har også vært på forsamtale på Rikshospitalet i februar i år. Ventetiden ble 6 uker fra henvisning sendt til jeg fikk time fortere på grunn av avbestilling. Folk rømmer nesten derifra, så det blir kortere ventetid, men de starter ikke behandling med en gang.
Det er det inntrykket jeg har fått av å lese på nettet. På grunn av lang vantetid på Rikshospitalet folk benytter seg av retten til et fritt sykehusvalg og bytter sykehuset. Jeg har gjort det etter å ha fått anbefallinger her.Rømmer?
Å, sånn jaDet er det inntrykket jeg har fått av å lese på nettet. På grunn av lang vantetid på Rikshospitalet folk benytter seg av retten til et fritt sykehusvalg og bytter sykehuset. Jeg har gjort det etter å ha fått anbefallinger her.
Vi var i PorsgrunnOi! Hvor var dette da? Var forberedt på 6mnd venting jeg!
Riksen, på torsdagHvor skal du til forsamtale da? og når?![]()